۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

ابتلای ۷۰ نفر دیگر به ویروس کرونا در کشتی کروز ژاپنی تایید شد

ابتلای ۷۰ نفر دیگر به ویروس کرونا در کشتی کروز ژاپنی تایید شد
آزمایش ابتلای ۷۰ نفر دیگر از مسافران کشتی کروز دایموند پرینس که در ژاپن قرنطینه شده بودند، مثبت اعلام شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۱
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، روزنامه گاردین نوشت: با مثبت اعلام شدن آزمایش ابتلای به ویروس کرونای ۷۰ تن دیگر از مسافران کشتی کروز "دایموند پرینس" که در ژاپن قرنطینه شده‌اند، تعداد کل مبتلایان به ۳۵۵ نفر رسید. سه کشور آمریکا، کانادا و هنگ کنگ قول دادند شهروندان خود در کشتی دایموند پرینس را با پرواز به وطن باز خواهند گرداند.

 کمیتۀ ملی بهداشت چین اعلام کرد که شمار کشته شدگان در داخل چین به ۱۶۶۵ نفر افزایش یافته است. ۲۶۴۱ نفر دیگر نیز در چین به این ویروس مبتلا شده‌اند و تعداد کل مبتلایان آن به ۶۸ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.

سفارت آمریکا در ژاپن اعلام کرد که بیش از ۴۰۰ نفر از اتباع خود را که در کشتی کروز دایموند پرینس قرنطینه شده‌اند و درحال حاضر در بندر یوکوهاما در جنوب توکیو پهلو گرفته است، با دو پروازی که از سوی وزارت خارجه سازماندهی شدند، امروز خارج خواهد ساخت. این سفارت در نامه‌ای به مسافران گفت؛ بر اساس تعداد بالای موارد تأیید شدۀ ابتلا به ویروس کرونا، مسافران و اعضای خدمه در معرض ریسک بالا قرار دارند.

هم‌چنین دولت کانادا در اواخر روز گذشته اعلام کرد که یک هواپیما را برای انتقال شهروندانی که بر روی کشتی کروز دایموند پرینس بودند، چارتر کرده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار