۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد:

احداث مرکز فرعی جست وجو و نجات دریایی در پسابندر

احداث مرکز فرعی جست وجو و نجات دریایی در پسابندر
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات احداث ساختمان مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی پسابندر (MRCC) چابهار به زودی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۹۳
به گزارش مانا، بهروز آقایی اظهار کرد: این پروژه با متراژ ۵۴۲ متر مربع زیر بنا و اسکلت بتنی و محوطه سازی با متراژ ۳۰۵ متر مربع احداث خواهد شد.
به گفته وی، ارتقای ایمنی تردد دریایی، جلوگیری از بروز حوادث احتمالی و ایجاد بستر مناسب جهت ارائه خدمات با کیفیت و کمیت بیشتر از اهداف کیفی و کمی پروژه ساختمان مرکز جستجو و نجات دریایی پسابندر است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، برآورد اولیه هزینه‌های اجرایی برای احداث این پروژه را حدود ۴۳ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: هزینه احداث این ساختمان از محل اعتبارات اندوخته (سرمایه ای) سازمان بنادر و دریانوردی تأمین می‌شود.
آقایی با بیان این که پروژه احداث ساختمان مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی پسابندر (MRCC) در مرحله انتخاب پیمانکار است ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌های صورت پذیرفته عملیات احداث این پروژه در مدت یک سال پس از عقد قرارداد با پیمانکار به پایان خواهد رسید.
وی اضافه کرد: مطالعات احداث ساختمان مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی زرآباد (MRCC) نیز انجام شده و پس از تأیید نهایی، مراحل اجرای این پروژه نیز آغاز خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار