۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

بنادر انگلیس برای مقابله با ویروس کرونا بودجه ندارد

بنادر انگلیس برای مقابله با ویروس کرونا بودجه ندارد
انجمن بنادر انگلیس به منظور مقابله با ویروس کرونا بودجه لازم را دراختیار ندارد به همین جهت از مسئولان و مقامات محلی درخواست کمک کرد.
کد خبر: ۸۵۹۸۱
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، از آنجاییکه وزیر بهداشت انگلیس ویروس کرونا را یک تهدید جدی و قریب‌الوقوع برای سلامت عمومی اعلام کرد با این حال بنادر و فرودگاه‌ها نیازمند بودجه‌ای هستند تا بتوانند کنترل‌های بهداشتی را شدت بخشند.

"Richard Ballantyne" رئیس اجرایی انجمن بنادر انگلیس در این زمینه گفت: خطر جدی در کمین سلامت مردم اروپا به ویژه انگلیس است  لذا به تدوین برنامه‌های اضطراری و پشتیبانی عمومی نیازمندیم. اگرچه تمهیدات لازم را با نصب پوستر‌هایی به اطلاع ساکنان بنادر رسانده ایم، با این حال ابعاد فاجعه به قدری است که هر روز بر نگرانی و دغدغۀ شهروندان می‌افزاید.

وی افزود: اعتقاد دارم اگر ویروس کرونا در اروپا گسترش یابد ابعاد وسیع آن همه‌گیر شده و کمتر می‌توان به مقابله با آن پرداخت.

"Richard Ballantyne" در ادامه یادآور شد: در حال حاضر اقدامات غربالگری پیشرفته‌ای را در برخی از بنادر انجام می‌دهیم و نسبت به کشتی‌هایی که از بنادر چینی به بنادر انگلیس نزدیک می‌شوند اقدامات ایمنی و پیشگیرانه‌ای را انجام می‌دهیم.

زمانی‌که تردد کشتی‌ها بین بنادر این کشور و بنادر چینی ۲۸ تا ۴۰ روز به طول می‌انجامد به همین جهت در صورت آلوده شدن خدمه به ویروس کرونا در طی این مدت علائم بیماری مشهود خواهد شد.

وی در پایان بار دیگر تأکید کرد برای تأمین نیاز‌های درمانی و بهداشتی به حمایت و بودجه کافی نیازمندیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار