۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

معرفی جاذبه‌های دریایی هرمزگان در نمایشگاه بین المللی گردشگری/ رونمایی از پورتال جامع "هرمزگان گردی"

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان از معرفی جاذبه‌های دریایی استان هرمزگان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۴۸
معرفی جاذبه‌های دریایی هرمزگان در نمایشگاه بین المللی گردشگری/رونمایی پورتال جامع
 
رضا برومند در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: استان هرمزگان با شعار " هرمزگان را دوباره باید دید" در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، حضور فعال خواهد داشت.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان با اشاره به اینکه دریا، ساحل و جزایر خلیج فارس مهمترین جاذبه‌های گردشگری استان هرمزگان محسوب می‌شود  از معرفی جاذبه‌های دریایی استان هرمزگان در نمایشگاه مذکور خبر داد.

وی با اشاره به رویکرد متفاوت هرمزگان در نمایشگاه امسال، بیان داشت: گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان به وسیله اپلیکیشن‌های گردشگری، انیمیشن گردشگری و تور‌های مجازی در غرفه استان معرفی می‌شوند.

برومند در ادامه گفته‌های خود از رونمایی پورتال جامع گردشگری و اپلیکیشن "هرمزگان گردی"، در دومین روز از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران خبر داد.

این مقام مسئول در استان هرمزگان در ادامه از حضور شهرداران شهرستان‌های ساحلی استان شامل بندر‌خمیر، میناب، بندرکنگ، بندرلنگه، ابوموسی، سیریک و بندرعباس جهت معرفی هر چه بهتر و بیشتر جاذبه‌های گردشگری استان هرمزگان در این نمایشگاه خبر داد.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان همچنین در ادامه گفته‌های خود از نمایش آثار صنایع دستی استان هرمزگان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی خبر داد.

به گفته وی، حصیربافی، گلابتون دوزی، خوس دوزی، گلیم، صنایع دستی دریایی و ... در قالب ۱۰ غرفه در فضایی به متراژ ۱۹۰ متر به نمایش عموم گذاشته خواهد شد.

این مقام مسئول در استان هرمزگان، یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، فعالان بخش خصوصی استان در حوزه‌های اقامتی، پذیرایی و صنایع دستی همراه با شهرداری‌ها به معرفی بیش از پیش توانمندی‌های استان در حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی خواهند پرداخت.

گفتنی است، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی از تاریخ چهاردهم  تا شانزدهم اسفند در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران با حضور ۳۱ استان کشور برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار