۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران خبر داد:

توسعه فعالیت‌های حمل و نقل ترکیبی در استان آذربایجان شرقی

توسعه فعالیت‌های حمل و نقل ترکیبی در استان آذربایجان شرقی
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و منطقه ویژه اقتصادی سهلان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۸۵۹۳۹
به گزارش مانا به نقل از روابط عمومی "گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران"، در پی برگزاری کارگروه بنادر خشک ترانزیت این گروه در استان آذربایجان شرقی، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و "منطقه ویژه اقتصادی سهلان" تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
بر اساس این گزارش در مراسم امضاء این تفاهم نامه زمینه‌های همکاری بین گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و منطقه ویژه اقتصادی سهلان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در ادامه تفاهم‌نامه ایجاد زمینه‌های شروع همکاری با منطقه ویژه اقتصادی سهلان از سوی طرفین به امضاء رسید.
شایان ذکر است این مراسم با حضور مدیر امور بازرگانی شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران و کارشناسان این گروه به همراه مدیران منطقه ویژه اقتصادی سهلان و مدیران انبارهای عمومی کشور در منطقه شمال غرب کشور برگزار شد.
همچنین در راستای توسعه فعالیت های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در استان مرزی آذربایجان شرقی شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ترمینال کانتینری خود را در شهرستان مراغه افتتاح کرد.
بر اساس این گزارش، ترمینال کانتینری مراغه نیز با حضور عضو هیئت مدیره شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، فرماندار، مسئولان اتاق صنایع مراغه، گمرگ و همچنین جمعی از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان این شهر راه‌اندازی شد و به مرحله بهره‌بردای رسید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار