۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

نقشه آنلاین مناطق درگیر کرونا منتشر شد/ کاهش واردات LNG توسط چین

نقشه آنلاین مناطق درگیر کرونا منتشر شد/ کاهش واردات LNG توسط چین
نقشه آنلاین مناطقی که در ارتباط با ویروس کرونا آسیب پذیر هستند از سوی دانشگاه هاپکینز انگلیس منتشر شد.
کد خبر: ۸۵۹۳۵
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، بر اساس نقشه منتشر شده در حال حاضر علاوه بر چین، مالزی، ژاپن، استرالیا، آلمان، فرانسه، آمریکا و کانادا مواردی از وجود ویروس کرونا منتشر شده است. در مجموع ۲۲ کشور درگیر ویروس کرونا هستند که در نقشه هوشمند از سوی کاربران قابل رویت است.

این  گزارش حاکی است این نقشه که از سوی مرکز علوم و مهندسی دانشگاه هاپکینز بر روی سایت‌ها قرار گرفته است کاملاً به روز بوده و هر لحظه تغییر می‌کند.

بر اساس تحقیقات این دانشگاه زمان بروز علایم بیماری بین دو تا ۱۴ روز است در صورتیکه بیمار تحت مراقبت‌های شدید و قرنطینه قرار گیرد علائم بیماری کاملاً مشخص می‌شود.

در این گزارش آمده است تا به حال هیچ درمان ضد ویروسی خاصی کشف نشده و افراد باد با بروز اولین علائم سریعاً به مراکز درمانی مراجعه کنند.

کاهش ۱۰ درصدی واردات LNG توسط چین

شیوع بیماری کرونا باعث شده تا واردات LNG توسط چین ۱۰ درصد کاهش یابد.

مؤسسسه مشاوره‌ای Ristad Energy اعلام کرد بر اساس بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده حمل و نقل دریایی جهان بر اثر گسترش بیماری کرونا دستخوش تغییرات و فعل و انفعالات زیادی شده است و در حال حاضر با مشکلات زیادی دست به گریبان است به گونه‌ای که این بیماری بر حجم جابه‌جایی کالا در ترمینال‌ها و بنادر چین تأثیر زیادی گذاشته و اُفت  واردات و صادرات در بنادر چینی کاملاً مشهود است.

وی گفت: در این ارتباط واردات LNG توسط چین نسبت به  سال ۲۰۱۹، ۱۰ درصد کاهش یافته است

در گزارش این مؤسسه آمده است بر اساس اخباری که توسط خبرگزاری Bloomberg منتشر شده حداقل پنج فروند کشتی گازبر (LNG) از رفتن به سمت چین امتناع کردند و مجبور شدند تا بهبود  اوضاع بهداشتی در اسکله‌های خود باقی بمانند که این کار خسارت زیادی را به هر دو طرف وارد می‌کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار