۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸

رشد مثبت و قابل قبول تجارت دریابرد کشور

رشد مثبت و قابل قبول تجارت دریابرد کشور
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی، بنادر تجاری کشور یکی از کانون‌های مهم مقابله با تهدیدات دشمن قلمداد می‌شوند، گفت: ضرورت دارد که پایانه‌های بندری کشور بدون اختلال و توقف، پذیرای مایحتاج مردم باشند و از سویی آمادگی کامل برای خدمات رسانی داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۹۲۴
به گزارش مانا، محمد راستاد در نشست شورای معاونان برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان سازمان بنادر و‌ دریانوردی، تاکید کرد: زیرساخت ها و امکانات سازمان بنادر در کنار ارائه خدمات برای انجام واردات، باید شرایط مطلوب صادرات با حداقل هزینه را برای صادر کنندگان کشور فراهم کند.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رشد مثبت و قابل قبول تجارت دریابرد کشور علی رغم تهدیدات و تحریم ها، تصریح کرد: این مسیر کماکان ادامه دارد و آمادگی پایانه های بندری برای ارائه خدمات بهینه، حفظ خواهد شد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه در شرایط حصر اقتصادی یکی از اولویت های سازمان بنادر، رعایت انضباط مالی است، تصریح کرد: مدیران باید به انضباط بودجه و جلوگیری از انحراف آن اهتمام ویژه داشته باشند و ملاک ارزیابی در این خصوص، نظارت مستمر است.
راستاد با اشاره به نهایی شدن ساختار سازمان بنادر در سازمان اداری و استخدامی کشور، اظهار داشت: یکی از مسایل مهم در تصمیم گیری ها، توجه و اهتمام به انجام درست فرایندها با توجه به ساختار جدید ابلاغی است.
وی با بیان اینکه منابع انسانی در هر سازمانی سرمایه اصلی آن مجموعه محسوب می شود، افزود: با رعایت انضباط و اتخاذ مکانیزم های قانونی، باید انگیزه و مسئولیت پذیری کارکنان و سرمایه های انسانی را افزایش دهیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی، جوان گرایی و شناسایی نسل جدید مدیران را از دیگر اولویت های سازمان بنادر در حوزه منابع انسانی برشمرد و گفت: دوره های آموزشی باید به گونه ای باشد که علاوه بر ارتقای دانش فردی، تحول شغلی نیز برای کارکنان ایجاد کند.
وی با تاکید بر اینکه خدمات عمومی در بنادر باید با رعایت صرفه جویی صورت گیرد، افزود: سازمان بنادر و دریانوردی به لحاظ زیرساخت ها و امکاناتی که در اختیار دارد، باید از نظر نظم و آراستگی اداری، در بین همه دستگاه های اجرایی الگو و سرآمد باشد.
ابلاغ ساختار اداری جدید سازمان بنادر در آینده نزدیک 
در این نشست همچنین سید سعید سید علایی ؛ معاون برنامه ریزی و توسعه منابع از ابلاغ ساختار جدید سازمان به بنادر کشور در آینده نزدیک خبر داد و گفت: امیدوارم ساختار جدید مصوب سازمان اداری و استخدامی و عملیاتی شدن در بنادر، به کارآمدی هرچه بیشتر سازمان بنادر کمک کند.
به گفته وی، توسعه آموزش نیروی انسانی بر اساس نیاز سنجی انجام گرفته، تا نیمه اسفند ماه سال جاری به مدیران سازمان بنادر اعلام خواهد شد.
وی از نهایی شدن برنامه بودجه سازمان بنادر در سال ۹۹ خبر داد و بر نگه داشت هر چه بهتر زیرساخت ها و امکانات ورزشی، رفاهی و تجهیزاتی سازمان بنادر در شمال و جنوب کشور تاکید کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار