۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

بهره برداری از پایگاه جستجو ونجات دریایی و اسکله شناور در بندر دیلم

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ششمین پایگاه جستجو و نجات دریایی استان بوشهر با حضور استاندار و مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در بندر دیلم افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۹۱۲
بهره برداری از پایگاه جستجو ونجات دریایی و اسکله شناور در بندر دیلم
 
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سیاوش ارجمندزاده در آیین بهره برداری از پایگاه جستجو ونجات دریایی و اسکله شناور در بندر دیلم با بیان اینکه مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر شبانه‌روز آماده خدمات رسانی به شناور‌ها در خلیج فارس و سواحل استان بوشهراست اظهار داشت: پایگاه‌های امداد دریایی و جستجو و نجات دریایی در تمام شبانه‌روز آماده پاسخگویی به مشکلات شناور‌ها در خلیج فارس برای امدادرسانی هستند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به پروژه بندر دیلم افزود: پایگاه جستجو و نجات دریایی بندر دیلم  ششمین پایگاه عملیاتی در نوار ساحلی و آب‌های استحفاظی استان بوشهر می‌باشد که به منظور دسترسی بهتر و امنیت بیشتر شناور‌ها و خدمه آنان با هزینه‌ایی افزون بر ۲۵ میلیارد ریال به انجام  رسید است.

 ارجمندزاده افزود: این پروژه شامل ساختمان جستجو و نجات دریایی با مساحت ۲۰۰ متر مربع  و یک اسکله شناور می‌باشدکه در بازه زمانی یک‌ساله آماده بهره‌برداری شده است.

وی بیان کرد: با بهره برداری از این دو پروژه مهم شناور ناجی ۲۰ با استقرار در این اسکله رسماً کار خود را در بندر دیلم  آغاز کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار