۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد:

ایجاد زیرساخت های ارتباطی بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری از طریق فیبر نوری

ایجاد زیرساخت های ارتباطی بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری از طریق فیبر نوری
دبیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی همسان و اتصال دو بندر شهید بهشتی و شهید کلانتری از طریق فیبر نوری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۵۶

به گزارش مانا،  بهروز آقایی گفت: پروژه اتصال بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری از طریق فیبر نوری با هدف یکپارچه سازی و ارتقای سیستم های حفاظتی این بندر اجرایی شد.
وی اتصال انواع شبکه‌های محوطه‌ها و اماکن بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری شامل اینترانت، اعلان و اطفای حریق و VHF، یکپارچه سازی مراکز تلفن، اتصال درمانگاه کوی مسکونی بندر به شبکه داخلی و کاهش هزینه های ارتباطی را از دیگر اهداف اجرای این پروژه اعلام کرد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به اخذ مجوزهای قانونی به منظور اجرای این پروژه اظهار کرد: احداث و اجرای زیرساخت های ارتباطی در قالب حفاری، لوله گذاری و همچنین اجرای بستر فیبر نوری بین دو بندر و کوی مسکونی بخشی از فعالیت های صورت پذیرفته در این پروژه است.
آقایی با اشاره به برخورداری بزرگترین بندر اقیانوسی کشور از زیرساخت های مناسب بندری و تجهیزات پیشرفته خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت منحصر بفرد بندر چابهار در منطقه، همگام با اجرای طرح توسعه بندر شهید بهشتی و رشد صادرات و واردات کالا از طریق این بندر، توسعه زیرساختی و ارتقا و به روز رسانی سیستم های ارتباطی این بندر استراتژیک نیز با شتاب در دست اجراست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار