۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

انتصاب مدیرکل گمرک آبادان

محمدرضا پارسا اصیل طی حکمی از سوی رئیس گمرک جمهوری اسلامی ایران به عنوان مدیرکل گمرک آبادان منصوب شد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۵۸۳۴
انتصاب مدیرکل گمرک آبادان
به گزارش خبرنگار مانا، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل گمرک آبادان از تلاش‌های غلامرضا رجبی مدیرکل پیشین گمرک آبادان تقدیر شد.

غلامرضا بلوطی میرزا ناظر گمرکات خوزستان در این مراسم گفت: گمرک آبادان با توجه به موقعیت جغرافیایی که در مرکز شهر آبادان واقع شده از جایگاه، موقعیت و تأثیرگذاری ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه گمرک آبادان از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است که به صورت مستقیم بر معیشت مردم تاثیر بگذارد، تصریح کرد: آبادان یکی از شهر‌های استان خوزستان است که بر پایه تجارت به رونق رسیده به همین دلیل امیدوارم که مدیرکل جدید گمرک آبادان با تلاش‌های خود سعی کند که چرخ این رونق متوقف نشود تا مردم از نعمات آن استفاده کنند و در سطح بازار و اجتماع تأثیرگذاری این خدماتی که از سوی نظام و دولت خدمتگزار برای مردم درنظر گرفته می‌شود را ببینیم.

وی یادآور شد: اداره کل گمرک آبادان جزء گمرکات متوسط استان خوزستان است و می‌تواند همپای گمرک خرمشهر باشد، هر چند که گمرک خرمشهر بزرگتر است، ولی در هر صورت گمرک آبادان جایگاه استراتژیک و حساس خودش را دارد.

ناظر گمرکات خوزستان در پایان با اشاره به اینکه گمرک آبادان از لحاظ درآمد قابل قیاس با بندرامام نیست، گفت: گمرک آبادان شاید درآمدش به اندازه گمرک بندرامام نباشد، ولی به لحاظ استراتژیک شاید دست کمی از بندرامام نداشته باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار