۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
امروز و در استان هرمزگان انجام شد:

بازدید مدیر‌عامل "شستا" از امکانات گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

بازدید مدیر‌عامل "شستا" از امکانات گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران
مدیرعامل "شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی" (شستا) از امکانات "گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران" در بندر شهید رجایی بازدید کرد.
کد خبر: ۸۵۸۲۴

به گزارش خبرنگار مانا، محمد رضوانی‌فر، مقارن صبح امروز و طی سفر به استان هرمزگان با حضور در بندر شهید رجایی از امکانات گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این بندر بازدید به عمل آورد.
طی این بازدید که با همراهی مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت، مدیرعامل شستا از کشتی‌سازی و تعمیرات کشتی "پرشیا هرمز" از شرکت های گروه کشتیرانی بازدید و در جریان اقدامات صورت گرفته در این یارد قرار گرفت.
پس از این بازدید، مدیرعامل "شستا" و هیئت همراه متشکل از مدیران این شرکت و مدیران ارشد کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در محل شرکت "سوخت رسانی خدوم"-از دیگر شرکت‌های گروه کشتیرانی- حضور یافته و ضمن بازدید از مخازن سوخت این شرکت، طی دیداری با کارشناسان آزمایشگاه مجهز تعیین کیفیت سوختِ شرکت سوخت رسانی خدوم، از آخرین تحولات این مجموعه آگاه شدند.
بازدید از محوطه ترمینال کانتینر شرکت "کشتیرانی جنوب‌خط ایران"، از قدیمی ترین شرکت‌های عضو گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، از دیگر برنامه های رضوانی‌فر و هیئت همراه بود.
در پایان بازدید مدیرعامل شستا از امکانات کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بندر شهید رجایی، وی به دیدار کارکنان یکی از کشتی‌های پهلو گرفته در این بندر رفت و ضمن حضور بر عرشه این شناور با فرماندهان و پرسنل به گفتگو نشست.
شایان ذکر است، بازدید مدیرعامل شستا از دیگر امکانات گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با سفر وی و هیئت همراه به جزیره قشم ادامه دارد.

 

بازدید مدیر‌عامل

بازدید مدیر‌عامل

ارسال نظرات
آخرین اخبار