۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد:

تمدید مجوز تطویل موج شکن غربی بندر صیادی رمین

تمدید مجوز تطویل موج شکن غربی بندر صیادی رمین
معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از تمدید مجوز ساخت دو شاخه دستک رسوب گیر و تطویل موج شکن غربی بندر صیادی رمین خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۱۳
به گزارش مانا، عباس آذرپیکان در این خصوص گفت: مجوز این پروژه با موافقت کمیتۀ صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تمدید شد.
به گفته وی، در این راستا مدارک لازم پس از دریافت از طریق سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور در کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی به صورت کارشناسی بررسی و در نهایت با تمدید مجوز این پروژه به مدت یک سال موافقت شد.
معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به بند ۲۲ ماده سه آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ مجلسین و الحاقیه تبصره مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس سازمان بنادر و دریانوردی موظف به جلوگیری از ساخت و ساز یا بهره برداری از تأسیسات و تجهیزات فاقد مجوز از طریق مراجع قانونی است.
آذرپیکان افزود: به منظور حفاظت از خط ساحلی کشور از آسیب‌های ناشی از احداث سازه‌های غیر‌اصولی مربوط به تأسیسات دریایی و بندری، متقاضیان طرح‌های ساحلی باید قبل از ساخت و ساز نسبت به دریافت مجوز‌های لازم از سازمان بنادر و دریانوردی اقدام کنند.
گفتنی است: بندر صیادی رمین با برخورداری از جاذبه‌های گردشگری، آب و هوای گرم و مرطوب و مکان‌های تفریحی در ۱۲ کیلومتری شرق شهرستان چابهار واقع شده و وجود اسکله صیادی در این بندر اشتغال زیادی را برای روستاییان به ارمغان آورده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار