۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی:

اجرای طرح‌های گردشگری دریایی بوشهر مورد حمایت قرار می‌گیرد

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از آمادگی همه جانبه و بهره مندی از حداکثر ظرفیت‌های این سازمان در اجرایی شدن طرح‌های گردشگری دریایی خبر داد و گفت: اجرای طرح‌های گردشگری دریایی در بنادر استان بوشهر مورد حمایت قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۵۸۰۰
اجرای طرح‌های گردشگری دریایی بوشهر مورد حمایت قرار می‌گیرد
 
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، جلیل اسلامی در نشست بررسی مسائل و چالش‎های حوزه گردشگری استان بوشهر با تأکید بر توجه به مسافرت‌های دریایی اظهار داشت: مسافرت‌های دریایی و گردشگری دریایی یک بازار و تجارت جدید و پیچیده و در عین حال جذاب برای هموطنان است و در این راستا سازمان بنادر نیز همگام با نیاز طبیعی جامعه تلاش می‌کند تا با سرعت به نیاز متقاضیان پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه محدودیتی برای ایجاد زیرساخت‎های گردشگری دریایی وجود ندارد گفت: سازمان بنادر و دریانوردی در ایجاد زیرساخت‎های دریایی مربوط به حوزه‎های مسافری و گردشگری هیچگونه محدودیتی ندارد و در ارتباط با زیرساخت‌ها در حوزۀ گردشگری در نقاط مورد استفادۀ گردشگران برای احداث اسکله آمادگی لازم را دارد.

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از پرداخت تسهیلات اعتباری بدون سود برای اجرای طرح‌های گردشگری دریایی خبر داد و بیان کرد: در این حوزه‏‎ها بخشی به نام وجوه اداره شده پیش بینی شده که تسهیلات را با سود صفر درصد و همراه با دوره تنفس پرداخت می‎کند و این فرصت برای رونق گردشگری دریایی بسیار ارزشمند است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: این استان از ظرفیت‌های قابل توجهی برای اجرای طرح‌های جامع گردشگری دریایی برخوردار است و از این رو با برگزاری نشست‌هایی که با بخش خصوصی صورت می‌پذیرد مشکلات آن‌ها پیگیری می‌شود.

سیاوش ارجمند زاده افزود: صنعت گردشگری دریایی استان بوشهر در چند سال اخیر جهت گیری خوبی پیدا کرده که این روند با اهتمام سازمان بنادر با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار