۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد:

برنامه افزایش آب شیرین کن بندر چابهار به ۵ هزار مترمکعب در روز/افزایش ایمنی اسکله‌ها و محوطه‌های بندری

برنامه افزایش آب شیرین کن بندر چابهار به ۵ هزار مترمکعب در روز/افزایش ایمنی اسکله‌ها و محوطه‌های بندری
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت آب شیرین کن بندر چابهار به ۵ هزار مترمکعب در روز افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۸۵۷۷۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، بهروز آقایی اظهار کرد: پروژه افزایش ظرفیت آب شیرین کن بندر چابهار به منظور پایداری آب بندر به صورت ۲۴ ساعته، تامین آب مورد نیاز سرمایه گذاران، کشتی‌ها و شناور‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
وی اعتبار اولیه مورد نیاز برای اجرای این پروژه را ۶۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: طرح الحاقیه قرارداد آب شیرین کن بندر شهید بهشتی چابهار آماده شده و پس از تصویب و ابلاغ هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی به این اداره کل اجرایی می‌شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در ادامه از برنامه بندر چابهار جهت راه اندازی سیستم جدید شبکه اطفای حریق بندر شهید کلانتری خبر داد و گفت: این پروژه مطابق با استاندارد‌های ملی و بین المللی به منظور افزایش ضریب ایمنی بندر و مقابله با حریق در محوطه‌های بندری ایجاد می‌شود.
به گفته آقایی، پیمانکار پروژه شبکه اطفای حریق بندر شهید کلانتری مشخص شده است و تا پایان امسال با انعقاد قرداد عملیات اجرایی آن با هدف تامین ایمنی محوطه‌های عملیاتی و حفظ سرمایه‌های ملی و مردمی آغاز می‌شود.
وی زمان بهره برداری این پروژه را حدود دو سال پس از ابلاغ قرارداد پیمانکار اعلام کرد و افزود: تامین ایمنی اسکله ها، بارانداز‌ها و انبارها، پیشگیری از سوانح حریق و آسیب‌های جانی و مالی و تامین رضایت صاحبان کالا، بخش‌های خصوصی، سرمایه گذاران و پیمانکاران از دیگر اهداف اجرای این پروژه است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار