۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

انگلیس برای توسعه بنادر دست به دامن کشور‌ها شد

انگلیس برای توسعه بنادر دست به دامن کشور‌ها شد
انجمن بنادر انگلیس BPA از تمامی متخصصان، کارشناسان و پژوهشگران در داخل و خارج این کشور خواست برای اجرای پروژه‌های بندری با این انجمن همکاری کنند.
کد خبر: ۸۵۷۴۷
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، "Phoebe Warneford-Thomson" سیاستمدار و تحلیل‌گر اقتصادی و عضو انجمن بنادر انگلیس گفت: در طول دو سال گذشته اجرای پروژه‌های بندری با چالش‌های جدی مواجه شده است که به نظر می‌رسد بازنگری در اجرای پروژه‌ها ما را به آینده بیشتر امیدوار می‌کند

وی گفت: با توجه به اینکه حمل و نقل دریایی همه روزه با تغییر سریع و رویداد‌های غیرقابل پیش‌بینی روبه‌رو است انجمن به این نتیجه رسیده که برای ساختن آینده‌ای بهتر نباید از بین بردن مشکلات را به فردا موکول کرد.

در این راستا ما مشتاق هستیم که تمامی پژوهشگران، کارشناسان و دست اندرکاران بندری برای اجرای پروژه‌ها همکاری خود را اعلام کنند. متأسفانه با تعللی که در اجرای پروژه‌ها پیش آمده است بنادر در دستیابی به درگاه‌های دیجیتالی و هوشمند‌سازی کمی عقب هستند.

در این ارتباط با خوشحالی اعلام می‌کنم که بندر رتردام آمادگی خود را برای همکاری با ما اعلام کرده ولی  به نظر می‌رسد برای تکمیل پروژه‌ها آمادگی یک بندر کافی نیست. به همین جهت از تمامی کشور‌ها انتظار داریم به فراخوان ما پاسخ مثبت دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار