۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

کمک‌های انسان دوستانه بندر چابهار به مناطق سیل زده

کمک‌های انسان دوستانه بندر چابهار به مناطق سیل زده
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از ارسال نهمین محموله کمک‌های انسان دوستانه بندر چابهار به مناطق سیل زده چابهار و کنارک خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۲۰
به گزارش مانا، بهروز آقایی گفت: در پی وقوع سیل در مناطق روستایی جنوب استان تمامی واحد‌ها و شرکت‌های فعال دراداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان مکلف به امداد رسانی همه جانبه به مردم سیل زده شدند.
وی ادامه داد: در این راستا تیم‌های واکنش سریع یگان حفاظت، عملیاتی و گشت و نظارت بر سواحل استان به منظور امدادرسانی و برآورد سطح خسارت و نیازمندی‌های مردم در مناطق روستایی حضور یافتند و در پی آن دیگر ظرفیت‌ها و ماشین‌آلات فعال در پروژه‌های در دست اجرای بندر چابهار نیز جهت امدادرسانی و بازگشایی معابر روستایی به این مناطق ارسال شد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان این که در دو روز گذشته علاوه بر کمک‌های نقدی، هشت محموله کمک‌های غیر‌نقدی کارکنان این اداره کل و شرکت‌های فعال در بندر به مناطق سیل زده ارسال شد اضافه کرد: امروز نیز نهمین محموله کمک‌های نقدی عازم روستا‌های چابهار و کنارک شد.
به گفته آقایی، این محموله‌ها شامل پتو، روفرشی، چراغ شارژی، لوازم بهداشتی، پزشکی و دارویی، لباس گرم، کنسروجات، آب معدنی و سایر مواد خوراکی بود.
وی در ادامه از اعزام تیم امدادرسانی بانوان اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به روستا‌های سیل زده عورکی، دیول، کچو و تلنگ خبر داد و افزود: دو اکیپ خدمات پزشکی و دارویی بندر چابهار نیز به روستا‌های سیل زده اعزام و بیمارستان صحرایی نیز در این مناطق برپا شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار