۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

رژه شناورهای صیادی به پاسداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی ‌

صیادان بندر هندیجان به پاسداشت رشادت‌ها و جانبازی‌های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی با شناوری‌های کوچک صیادی خود رژه حماسی از رودخانه زهره تا آب‌های نیلگون خلیج‌فارس را برگزار کردند.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۵۶۷۵

رژه شناورهای صیادی به پاسداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی  ‌

به گزارش خبرنگار مانا، صیادان هندیجانی با برگزاری رژۀ دریایی اعلام کردند که ما همواره در کنار مدافعان حریم ولایت و میهن اسلامی هستیم. ‌

این رژه با همکاری نیروی دریایی منطقه سوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هندیجان و صیادان به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با موفقیت برگزارشد.

اتحادیۀ صیادان خوزستانی با برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطره این شهید گرانقدر و یاران شهیدش را گرامی داشتند.

صیادان خوزستانی همچنین با امضای طوماری، از حمله انتقام جویانه نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به پایگاه‌های اشغالگران امریکایی حمایت کردند.

بسیاری از شناورهای صیادی و تجاری جمهوری اسلامی ایران در آب‌های خلیج فارس به تصاویر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس جانشین سازمان حشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) منقش شده است.

 مردم آبادان و خرمشهر روز سه شنبه پیکر شهید ابومهدی المهندس تا مرز شلمچه بدرقه کردند و سپس پیکرمطهر این شهید به بندر بصره منتقل شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار