۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

پیام تسلیت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

پیام تسلیت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی
گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۶۳۴

بسم رب الشهداء والصدیقین
مِنَ اَلْمُؤْمِنِينَ رِجٰالٌ صَدَقُوا مٰا عٰاهَدُوا اَللّٰهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضىٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ مٰا بَدَّلُوا تَبْدِيلاً

شهادت هنر مردان خداست
امام خمینی(ره)

روح بلند سردار رشید اسلام، محبوب قلوب مسلمین، سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به حق تعالی پیوست و در جوار سید و سالار شهیدان(ع)، امام شهداء، و یاران هم رزمش آرام گرفت. این وصال عاشقانه بر او و برخیل همرزمانش گوارا باد.
اینک دستان جنایتکار خبیث‌ترین دشمنان اسلام و ایران به خون بزرگمردی آغشته است که جز در راه خدا، عظمت دین رسول او و امنیت و عزت مسلمین گام برنداشت.
گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، این شهادت سرفرازانه را به ساحت امام عصر(عج)، پیشگاه مقام معظم رهبری، اعضای جبهه جهانی مقاومت اسلامی، ملت شریف ایران، خانواده معزز آن شهید بزرگوار و تمامی خادمین به مردم عزیز تسلیت و همچنین به روح سرافراز آن سردار بی بدیل مقاومت جهادی تبریک عرض می‌نماید.
قطعاً این جنایت آمریکای خونخوار و شرکای شرور او در کنار تمام خباثت‌ها و شرارت‌ها علیه ملت بزرگ ایران اسلامی طی چهار دهه اخیر، عزم مبارزه را در میان مجاهدان جزم‌تر خواهد کرد.
جهادگران اقتصادی در ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز همچون تمام برهه‌های حساس انقلاب، راه شهدای والامقام همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را راه خود می‌دانند و در شرایط حساس کنونی حفظ وحدت همه جانبه و انسجام ملی را در جهت پاسداری از خون شهدای جاودانه تاریخ دانسته و در مسیر جهاد برای خدا همگام با مقام معظم رهبری تا ریشه کن شدن ظلم شیاطین جهانی طی طریق خواهند نمود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار