۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳

افزایش تولید کالا در بندرامیرآباد

افزایش تولید کالا در بندرامیرآباد
معاون فنی و مهندسی منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد گفت: پروژه های فنی و مهندسی بندرامیرآباد در سال ۹۸ با محوریت پروژه های زیرساختی و زیربنایی به میزان ۱۷۹۵ میلیارد ریال تأمین اعتبار و در حال اجراست.
کد خبر: ۸۵۶۲۱
به گزارش مانا، کمال عبداللهی با بیان اینکه مجموع اعتبار پروژه‌های فنی و مهندسی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۵۷ درصدی برخوردار بوده است، افزود: پروژه‌های زیرساختی و زیربنایی به میزان ۱۷۹۵ میلیارد ریال تأمین اعتبار و در حال اجراست.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری تسریع احداث و تکمیل چهار پروژه زیربنایی با اعتبار دولتی ۱۳۷۵ میلیارد ریال در بخش‌های بندری و دریایی در دستور کار قرار دارد از مطالعه بر روی ۱۱ پروژۀ فنی و مهندسی در بندرامیرآباد در سال آینده خبر داد.
وی بر تعامل بندر امیرآباد با روستا‌ها و شهر‌های اطراف بر اساس مسئولیت اجتماعی این بندر در قالب " تعامل شهر و بندر " تأکید و اجرای پروژه‌های تعریض، روکش آسفالت و نصب علائم ایمنی محور ورکلا- گهرباران و راه دسترسی بندر به رستمکلا به ترتیب با اعتبار ۳۰۰ و ۱۲۰ میلیارد ریال را در این راستا عنوان کرد.
معاون فنی و مهندسی بندرامیرآباد تعداد کل پروژه‌های مطالعاتی، در حال احداث و سرمایه گذاری‌های را ۴۲ مورد برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد افزایش  بیش از پیش میزان تخلیه و بارگیری کالا، جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و تولید کالا در بندرامیرآباد باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار