۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

خبرنگار مانا رتبه دوم مسابقات راپمی را کسب کرد

"حسنا شمس آرا" خبرنگار محیط زیست مانا رتبه دوم مسابقه کنوانسیون منطقه‌ای حفاظت از محیط زیست دریایی خلیج فارس و دریای عمان موسوم به راپمی را کسب کرد.
کد خبر: ۸۵۵۵۵

خبرنگار مانا رتبه دوم مسابقات راپمی را کسب کرد

به گزارش خبرنگار مانا، در پی فراخوان مسابقه راپمی، اخبار مرتبط با محیط زیست خلیج فارس و دریای عمان از سطح کشور به سازمان محیط زیست ارسال شد که پس از داوری نهایی آثار ارسال شده، خبرنگاران برتر اعلام شدند.

« حسنا شمس آرا" خبرنگار محیط زیست مانا رتبه دوم مسابقه کنوانسیون منطقه‌ای حفاظت از محیط زیست دریایی خلیج فارس و دریای عمان راپمی (ROPME) را کسب کرد.

کنوانسیون راپمی هر سال این مسابقه را در قالب گزارش، مقاله، مقدمه، یادداشت و مستند برگزار می کند.

مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر فعال در حوزه محیط زیست خلیج فارس و دریای عمان ظهر امروز در اختتامیه کارگاه تخصصی محیط زیست دریایی و نقش اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی و با حضور دکتر احمد رضا لاهیجان زاده معاون دریایی سازمان حفاظت محیط زیست، دکترحسن محمدی هماهنگ کننده سازمان منطقه‌ای حفاظت از محیط زیست دریایی(راپمی)، مدیر روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست و تعدادی از مدیران حوزه معاونت دریایی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

منطقه دریایی راپمی (خلیج فارس و دریای عمان) یکی از مهمترین مناطق راهبردی جهان به شمار می‌آید و حفاظت از این اکو‌سیستم دریایی حساس در برابر آلودگی ها به ویژه فعالیت‌های نفتی، توسعه برنامه های اکتشاف و استخراج نفت و تردد نفتکش‌ها از اهمیت زیادی برای کشورهای منطقه و جهان برخوردار است.

با توجه به اهمیت موضوع و با توافق تمامی کشورهای منطقه، سازمان منطقه‌ای حفاظت از محیط زیست دریایی خلیج فارس و عمان (راپمی) تأسیس شد که مقر آن در کویت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار