۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

اعتماد بی‌سابقه به صنعت کشتیرانی در ۱۸ ماه گذشته

اعتماد بی‌سابقه به صنعت کشتیرانی در ۱۸ ماه گذشته
براساس نظرسنجی انجام گرفته از سوی شرکت مشاورۀ تجاری BDO، سطح اعتماد نسبت به چشم انداز‌های صنعت کشتیرانی به بالاترین سطح طی ۱۸ ماه گذشته رسید.
کد خبر: ۸۵۵۳۸
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، علی‌رغم شرایط اقتصادی متزلزل و بی ثبات، اما همچنان اشتها برای سرمایه‌گذاری در صنعت کشتیرانی وجود دارد. براساس نظرسنجی انجام گرفته از سوی شرکت مشاوره تجاری BDO، سطح اعتماد در مورد چشم انداز‌های این صنعت به بالاترین سطح طی ۱۸ ماه گذشته رسید، هم‌چنین خوش‌بینی در سه ماه پایانی سال جاری میلادی در مقایسه با سه ماهه سوم سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

این گزارش ادامه داد: داده‌های نظرسنجی حکایت از آن دارد که مالکان، چارتر‌ها و مدیران در مورد صنعت کشتیرانی خوش‌بین هستند. نمرۀ کلی در نظرسنجی سه ماهه پایانی سال به ۶.۴ افزایش یافت، درحالیکه در سه ماه سوم سال ۵.۶ گزارش شده است. ناگفته نماند سقف نمره از ۱۰ محاسبه شده است.

گفتنی است: کارگزاران تنها گروهی بودند که درجهت معکوس روند صعودی حرکت کردند، چنانچه سطح اعتماد آن‌ها از ۵.۱ در سه ماهه سوم سال به ۳.۹ کاهش پیدا کرد. اگرچه سطح اعتماد در اروپا و آمریکای شمالی از ۵.۷ به ۶.۲ افزایش یافت، اما از آن طرف سطح اعتماد درآسیا از ۶.۸ به ۶ تنزل یافت.

این گزارش درپایان نوشت: ۳۷ درصد از شرکت‌کنندگان نظرسنجی انتظار دارند که هزینه‌های سرمایه گذاری در سال آینده روند رو به رشد را در پیش خواهد گرفت. درحالیکه در نظرسنجی قبلی ۲۵ درصد از پاسخ دهندگان چنین انتظاری داشتند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار