۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
فرمانده مرزباني استان بوشهر خبر داد:

نجات جان ۵ ملوان توسط دریابانان بوشهری

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از امداد و نجات پنج ملوان و خدمه شناور در حال غرق توسط مأمورین پایگاه دریابانی بوشهر در آب‌های خلیج فارس خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۳۶

نجات جان ۵ ملوان توسط دریابانان بوشهر در آب‌های خلیج فارس

به گزارش خبرنگار‌مانا از بوشهر، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به حضور به موقع نیروهای دریابانی برای نجات جان ملوانان از غرق شدن  اظهار داشت: به گزارش پاسگاه شناور فجر مبني بر غرق شدن يک فروند لنج تجاري که به مقصد گناوه در حال بارگیری بوده و به دلیل شرایط نامساعد جوی دچار آبگرفتگی شده، به سرعت موضوع در دستور کار عملیاتی قرار گرفت.
وی افزود: با اقدام به موقع دریابانان شناور آذرخش ناجی اداره بندر به محل مورد نظر اعزام شده و آب موجود در شناور را با موفقیت تخلیه و آن را بدون خسارت جانی و مالی به اسکله گمرک هدایت کردند.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به نجات جان پنج ملوان و ناخدای شناور یاد شده گفت: ملوانان و ناخدا در صحت و سلامت کامل هستند و کالاهای موجود در خَن شناور خیس و دچار آبگرفتگی شده است.
سردار رضایی‌نژاد در پايان خاطرنشان کرد: دريابانان بوشهر علاوه بر تأمين نظم و امنيت مرزهاي آبي استان مجاهدانه در خدمت‌رساني به مرزنشينان عزيز خدمت مي‌کنند و در نجات جان دريانوردان و حادثه ديدگان در دريا از هيچ تلاشي فروگذار نخواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار