۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت:

رشد ۱۲ درصدی حوزه حمل و نقل طی یک سال اخیر

رشد ۱۲ درصدی حوزه حمل و نقل طی یک سال اخیر
معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی از رشد 12 درصدی حمل و نقل کالا در کشور طی یک سال اخیر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۷۶
به گزارش خبرنگارمانا، شهرام آدم نژاد که آئین گشایش چهارمین نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و خدمات وابسته سخن می‌گفت: با بیان اینکه بخش حمل و نقل سهم ۹ درصدی در تولید ناخالص ملی کشور دارد خاطر نشان کرد: خوشبختانه با وجود فشار‌های اقتصادی حمل و نقل کالا در کشور طی یک سال اخیر ۱۲ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و خدمات وابسته تصریح کرد: در این نمایشگاه چهار موضوع مهم را مد نظر قرار داده ایم که یکی از موضوعات مهم بحث انرژی است.

وی در این باره گفت: تلاش می‌کنیم با استفاده از تکنولوژی‌های نوین در همکاری با وزارت صمت امکانات بیشتری را در جهت بهینه سازی مصرف سوخت در حوزه حمل و نقل ایجاد کنیم.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی افزایش سطح  خدمات حمل و نقلی در تمام اشکال آن را یکی دیگر از موضوعات مهمی دانست که در نمایشگاه پیگیری خواهد شد.

وی در این باره اظهار کرد: در بخش‌های مسافری، حمل و نقل کالا و همچنین رانندگان در تلاش هستیم که سطح خدمات حمل و نقلی بهبود یابد.

آدم نژاد با تأکید بر اینکه از بهمن ماه سال جاری فرایندی سیستمی را در این باره ایجاد خواهیم کرد گفت: با راه اندازی این سیستم حقوق مسافرین بیش از پیش بهبود می‌یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه اظهارات خود به کمبود‌های حمل ونقلی کشور در حوزه لجستیک پرداخت و تصریح کرد: سالانه هزاران میلیارد تومان هزینه عدم وجود لجستیک در کشور را پرداخت می‌کنیم که امیدواریم با کمک سایر دستگاه‌های ذی‌ربط و با استفاده از بستر این نمایشگاه این مشکل رفع شود.

وی در پایان اظهارات خود با تأکید بر اینکه چهارمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و خدمات وابسته نسبت به سال گذشته با استقبال بیشتری از سوی ذی‌نفعان  مواجه شده است افزود: با افزایش ۳۰ درصدی متقاضیان، ۳۸۵ غرفه در این نمایشگاه فعال هستند که ۱۲۰ غرفه از آن‌ها در اختیار شرکت‌های دانش بنیان است.
 
شایان ذکر نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و خدمات وابسته  صبح امروز با حضور وزیر راه و شهر‌سازی، معاونین این وزارتخانه و کلیه دست اندکاران حوزه حمل ونقل گشایش یافت. این نمایشگاه از امروز تا ۲۶ آذر ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار