۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

کانتینر‌های شرکت hamburgsud آلمان از راه دور رصد می‌شود

کانتینر‌های شرکت hamburgsud آلمان از راه دور رصد می‌شود
امکان صدور کانتینر‌هایی که از طریق شرکت hamburgsud آلمان حمل می‌شود از طریق رایانه‌های شخصی و گوشی موبایل مشتریان، کاربران و مشتریان میسر می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۳۰
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، شرکت hamburgsud اعلام کرد با دستیابی به فنّاوری جدید RCM ( Remote Container Management  از این پس کانتینر‌هایی که از یک بندر به بندر دیگر حمل می‌شوند قابل ردیابی است.

این فنّاوری شرایط را به گونه‌ای فراهم می‌کند تا پارامتر‌هایی مانند دما، رطوبت نسبی و غلظت اکسیژن درون کانتینر‌ها کنترل شود.

این شرکت در ادامه یادآورشد مشتریان می‌توانند از داده‌هایی که در اختیارشان قرار می‌گیرد کانتینر‌های خود را در هر مکان و در هر زمانی در زنجیرۀ تامین رصد کنند و از امنیت کالای حمل شده مطلع باشند.

به گفته "Frank Smet" مدیر ارشد بازرگانی شرکت hamburgsud این شرکت این فنّاوری را بعد از شرکت مرسک راه‌اندازی کرده است و پس از تست مراحل اولیه در حال حاضر یک رابطۀ دیجیتالی بین شرکت و مشتریان به صورت آنلاین پدید آمده است.

وی یادآور شد طراحی سیستم به گونه‌ای است که به محض رزرو کشتی برای انتقال کانتینر توسط مشتری، تمامی اطلاعات از قبیل: ساعت حرکت، بندر مبدأ، مقصد، زمان تحویل کالا و... در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.
از سوی دیگر مشتری در جریان تخلیه کالا در بنادر مقصد نیز هست. در این ارتباط اگر مشکلی برای حمل کانتینر پدید آید مشتری بلافاصله با دریافت یک هشدار در جریان کامل آن قرار گرفته تا اقدامات لازم برای حفظ کیفیت بار انجام شود و اگر کاربران دربارۀ حمل کانتینر پرسشی داشته باشند به طور ۲۴ ساعته با کارشناسان مربوطه تماس می‌گیرند.

به گفته وی RCM در حال حاضر پیشرفته‌ترین فنّاوری را برای صاحبان خطوط کشتیرانی و مشتری فراهم می‌آورد تا آنجایی که به اعتقاد ما یک سرویس شخصی قابل دسترسی در اختیار مشتری قرار می‌دهیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار