۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

افزایش حجم فعالیت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز در سال ۹۸

افزایش حجم فعالیت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز در سال ۹۸
شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز از افزایش بیش از ۴۰ درصدی حجم فعالیت‌های خود خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۱۶
به گزارش خبرنگارمانا، حجم فعالیت یارد تعمیرات کشتی پرشیا هرمز طی شش ماهه سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته است.
براساس این گزارش، طبق آمار اعلام شده از سوی این شرکت تعداد شناور‌های ادواری تعمیر شده در این یارد تعمیراتی طی شش ماهه نخست سال ۹۷ رقم ۲۰ فروند بوده که این رقم طی نیمه اول سال ۹۸ به ۲۹ فروند افزایش یافته است.
طبق اعلام پرشیا هرمز، ۴ فروند از ۲۹ فروند شناور تعمیری یاد شده تا پایان شهریور ۹۸ را فله بر‌ها تشکیل می‌دهند و شش فروند نیز کانتینر‌بر هستند، سال ۹۷ این ارقام به ترتیب سه و دو فروند بوده که بیانگر رشد بالای تعمیر کانتینربر‌ها در این یارد است.
همچنین طی شش ماهه نخست سال جاری دو فروند شناور نظامی، چهار فروند حمل کالای عمومی، دو فروند لندینگ کرافت و یک فروند بارج در یارد تعمیراتی پرشیا هرمز دوره‌های تعمیراتی خود را به اتمام رسانده‌اند.
لازم به یادآوری است که ابعاد کشتی‌های تعمیر شده در یارد پرشیا هرمز طی مدت یاد شده در سال ۹۸ نیز شاهد رشد بوده به گونه‌ای که از ۲۹ فروند کشتی ۱۰ فروند آن اقیانوس پیما، ۱۱ فروند متوسط و هشت فروند کوچک بوده اند در حالی که این شرکت در نیمه اول سال ۹۷ تنها سه فروند کشتی اقیانوس پیما را میزبانی کرده بود.
گفتنی است تنها اُفتی که در فعالیت پرشیا هرمز دیده می‌شود در بخش تانکر است که طبق آمار اعلام شده طی نیمه اول سال ۹۷ یک فروند شناور تانکر در این یارد تعمیر شده بود، اما در مدت مشابه در سال جاری هیچ تانکری برای تعمیر وارد یارد پرشیا هرمز نشده است.
شایان ذکر است، در مدت شش ماهه نخست سال ۹۷، ۱۹۰ فروند شناور به صورت سفری تعمیرات مورد نیاز خود را در یارد کشتی سازی پرشیا هرمز انجام دادند در حالیکه در جهشی چشمگیر این رقم تا پایان شهریورماه سال جاری به ۲۱۸ فروند رسیده است.
همچنین شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز موفق شد طی شش ماهه نخست سال جاری تعمیرات ادواری ۱۲ فروند از شناور‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را که نشان از رشد صد درصدی در این بخش دارد.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار