۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

سرمایه گذاری مرسک برای راه‌اندازی اپراتور تلفن همراه جهانی

خط کشتیرانی مرسک تصمیم گرفته یک اپراتور تلفن همراه جهانی را از طریق اینترنت اشیا به منظور اتصال به تجارت جهانی راه‌اندازی کند.
کد خبر: ۸۵۴۰۰
سرمایه گذاری مرسک برای راه‌اندازی اپراتور تلفن همراه جهانی
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، "Klaus Bruun Egeberg" مدیر قابلیت‌های تحرک و اتصال A.P. Moller – Maersk در این زمینه گفت: مرسک در راه اندازی شرکت Onomondo سرمایه‌گذاری می‌کند تا کشتی‌ها، کامیون‌ها، جرثقیل‌ها و تمامی تجهیزات مربوط را از طریق تلفن همراه به تجارت جهانی متصل کند.

وی گفت: شرکت Onomondo در سال ۲۰۱۲ تأسیس شده است  که در حال حاضر تمامی زیر‌ساخت‌ها‌ی مربوط به شبکه‌های اپراتوری آماده شده و می‌تواند اتصال ایمن  یا مقرون به صرفه و منطبق با هریک از شرکت‌های وابسته به مرسک در ۱۸۵ کشور جهان را کنترل کند.

وی در ادامه گفت: راه اندازی این اپراتورِ تلفن همراه برای ساده کردن زنجیره‌های عرضه جهانی و بهبود تجربه مشتری مداری است، زیرا فنّاوری‌های دیجیتالی و اینترنت اشیا (IoT Startup) پایۀ اصلی فرصت‌های عملیاتی و تجاری جدیدی است که باید به صورت کار‌آمد و در حال دگرگونی باشد.

A.P. Moller – Maersk در حال حاضر یک ناوگان با بیش از هفتصد کشتی را اداره می‌کند که در این ارتباط هرسال بیش از ۹۰ هزار مکالمه تلفنی را در ۴۰۰ بندر به منظور جابه‌جایی ۱۲ میلیون کانتینر در ۷۰ ترمینال کانتینری را بر عهده دارد که در این ارتباط تجهیز تمامی عملیات مربوط به آن‌ها با تکیه بر اینترنت اشیا انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: با راه‌اندازی اپراتور توسط شرکت Onomondo مرسک به یک ناوگان جهانی مجهز تبدیل می‌شود که تمامی عملیات آن به صورت آنلاین بین اپراتور‌ها و مشتریان و مدیران خطوط کشتیرانی و ترمینال‌ها صورت می‌گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار