۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

پیشگامان تکنولوژی صنعت دریایی ۲۰۱۹ را بشناسیم!

پیشگامان تکنولوژی صنعت دریایی ۲۰۱۹ را بشناسیم!
۱۰ شرکت پیشگام تکنولوژی صنعت دریایی در سال ۲۰۱۹ معرفی شدند.
کد خبر: ۸۵۳۴۱
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، ۱۰ شرکت پیشگام تکنولوژی صنعت دریایی در سال ۲۰۱۹، به شرح ذیل هستند:

 شرکت MAN Energy Solutions آلمان

شرکت MAN Energy Solutions آلمان- پیشگام صنعت ساخت و تولید موتور‌های دیزل دریایی در جهان- انتقال دیجیتال را عنصر مرکزی استراتژی خود در سال ۲۰۱۹ قرار داد.

MAN Energy Solutions زیرساختاردیجیتالی جدید موسوم به MAN CEON را برای جمع‌آوری و ارزیابی داده‌های عملیاتی و حس‌گر ایجاد کرد که درعین حال قابلیت نظارت موتور‌های دریایی و نیروگاهی، توربین‌ها و کمپرسور‌ها در زمان واقعی real- time را فراهم می‌کند.

"Uwe Lauber" ریاست MAN Energy Solutions را برعهده دارد.

شرکت (Winterthur Gas & Diesel (WinGD) سوئیس

شرکت   (Winterthur Gas & Diesel (WinGD سوئیس- تولید کنندۀ موتور‌های دیزل و گاز با سرعت پایین برای پروانه دریایی- موفق شد در سال جاری دو موتور درون‌سوز با سرعت پایین و جدید را که قادرهستند بر روی سوخت‌های با انتشارات آلودگی پایین فعالیت کنند، تولید کند.

"Klaus Heim" رئیس WinGD هدف ساخت این موتور‌ها را پاسخ به درخواست مالکان برای پایداری و بهبود کارآمدی پروانه‌های دریایی بیان کرد.

شرکت Wärtsilä فنلاند

شرکت Wärtsilä فنلاند تولیدکننده انواع تجهیزات دریایی و همچنین ارائه‌کننده خدمات انرژی و نیز سازنده نیروگاه- با مدیریت "Jaakko Eskola" جایگاه سوم پیشگام تکنولوژی در صنعت دریایی را در ۲۰۱۹ به خود اختصاص داد.

بخش بنادر و دریایی شرکت چندملیتی سوئیسی و سوئدی ABB، شرکت Alfa Laval سوئد، شرکت Kongsberg نروژ، شرکت Inmarsat Maritime بریتانیا، شرکت VIKING دانمارک، شرکت Iridium مستقر در ویرجینیا و شرکت Wilhelmsen نروژ به ترتیب جایگاه چهارم تا دهم را به خود اختصاص می‌دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار