۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

کشف ۳۳ کیلو انواع مواد مخدر در کیش

کشف ۳۳ کیلو انواع مواد مخدر در کیش
فرمانده انتظامی و دریابانی کیش از شناسایی و انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۳۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر قبل از ورود به این جزیره خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۳۴
به گزارش مانا، سرهنگ " علی اصغر جمالی" با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات فنی و تخصصی، تشدید اقدامات مبارزه‌ای با سوداگران و عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، از ورود محموله ۳۳ کیلویی مواد مخدر به جزیره کیش مطلع شدند.
رئیس پلیس کیش تصریح کرد: در این ماموریت تعداد شش بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۳۰ کیلوگرم و تعداد سه بسته موادمخدر از نوع حشیش به وزن سه کیلوگرم و یک‌ دستگاه خودروی پژو متعلق به سوداگران مرگ که به وسیلۀ آن اقدام به جابه‌جایی می‌کردند نیز توقیف و به پارکینگ انتقال شد.
سرهنگ جمالی با اشاره به کشفیات هشت ماهه سال ۹۸ بیان داشت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۵۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۷۱۵ نفر خرده فروش و قاچاقچی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی ویژه کیش در پایان به قاچاقچیان مواد مخدر هشدار داد: سوداگران مرگ بدانند طرح‌های برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و تقویت کنترل مبادی ورودی جزیره با قدرت توسط پلیس در حال انجام است و کیش برای آن‌ها جای امنی نخواهد بود
ارسال نظرات
آخرین اخبار