۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
سرکنسول ایران در شانگهای:

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در احیای جاده ابریشم دریایی دارد

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در احیای جاده ابریشم دریایی دارد
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شانگهای با اشاره به اهمیت بندرشانگهای به عنوان مهمترین و بزرگترین بندر تجاری دنیا اظهار کرد: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران می تواند در احیا جاده ابریشم دریایی بین ایران و چین نقش آفرینی کند.
کد خبر: ۸۵۳۲۸

به گزارش مانا به نقل از ایرنا، رمضان پرواز، روز یکشنبه در دیدار مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم شانگهای به ظرفیت های همکاری ایران و چین در قالب طرح یک کمربند - یک جاده و راه ابریشم دریایی پرداخت و گفت: اهمیت فوق العادۀ دولت چین به این طرح، فرصت و زمینه مناسبی برای تقویت همکاری ها ایجاد کرده است.
مهندس محمد رضا مدرس خیابانی مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار توضیحاتی از فعالیت ها و برنامه ریزهای انجام شده جهت تسهیل حمل و نقل کانتینری و فله به جهت رفع مشکلات و موانع موجود در چین ارایه کرد و بر تبیین راهکارهای عملی برای رفع مشکلات تجار تاکید کرد.
حسین نژاد صفری رییس اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم شرق چین نیز در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات و خدمات مدیران و پرسنل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران  به جهت خدمات رسانی شایسته به تجار و اعضای اتاق بازرگانی، از تلاش های انجام شده توسط مدیران و پرسنل دفتر منطقه ای کشتیرانی ایران در شانگهای تشکر کرد.
وی همچنین راهکارها و پیشنهاداتی در خصوص رفع مشکلات تجار در بنادر چین و حمل و نقل بین ایران و چین در شرایط کنونی ارایه کرد.
در پایان این نشست بازرگانان و اعضای حاضر در جلسه نیز در خصوص نحوه همکاری و تعامل بیشتر با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با هدف رفع موانع موجود به بحث و تبادل نظر پرداختند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار