۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
نماینده مجلس شورای اسلامی:

نقش کشتیرانی‌جمهوری اسلامی ایران در اقتصاد کشور بی‌بدیل است

نقش کشتیرانی‌جمهوری اسلامی ایران در اقتصاد کشور بی‌بدیل است
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نقشی بی‌بدیلی در اقتصاد کشور دارد.
کد خبر: ۸۵۲۹۷
احمد مرادی در حاشیه نمایشگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس و در گفتگو با خبرنگار مانا با بیان اینکه مردم عزیز ایران می‌دانند که نقش کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در اقتصاد کشور بی بدیل است، اظهار کرد: حمل و نقل دریایی جایگزینی هم‌شأن خود ندارد و انصافاً کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این بخش بدون جایگزین است.
وی با اشاره به اثرگذاری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پایداری کشور و نظام در زمان جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه، تصریح کرد: این مجموعه حمل و نقلی همواره در نوک پیکان حملۀ دشمنان کشور بوده است.
نمایندۀ مردم بندرعباس در مجلس ادامه داد: علی‌رغم تمام بدخواهی‌های دشمنان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اقتدار روی پای خود ایستاده و عملیات خطیر حمل و نقل دریایی کشور را به سرانجام رسانده است.
مرادی این دستاورد را حاصل دلسوزی و فداکاری تک تک کارکنان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام و تأکید کرد: مجلس این آمادگی را دارد که با کمک متخصصان این مجموعه زمینۀ حمایتی لازم را برای آن فراهم سازد.
عضو فراکسیون دریایی مجلس شورای اسلامی، افزود: مجلس همواره به حمایت از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی مانند کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تأکید دارد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود به موضوع اجرای قانون سوخت کم‌سولفور از سوی IMO و چالش‌های احتمالی آن برای ناوگان ملی پرداخت و گفت: اگر طی سال‌های اخیر صنعت بانکرینگ کشور مورد توجه قرار می‌گرفت نباید امروز دغدغۀ تأمین سوخت شناور‌ها وجود داشت.
مرادی با اشاره به پیگیری‌های کمیسیون انرژی مجلس و جلسات آن با وزیر نفت و انجمن بانکرینگ کشور برای تأمین سوخت کم‌سولفور، خاطرنشان کرد: وزارت نفت در این رابطه قول همکاری داده است، نمایندگان نیز وظیفۀ خود می‌دانند از هر راه و روشی برای دور زدن تحریم‌ها از جمله تأمین سوخت مورد نیاز ناوگان ملی حمایت کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار