۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

حکم راستاد برای دو معاون جدید اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر

با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادرو دریانوردی پیمان ابراهیمی به سمت معاون بندری و اقتصادی بندر خرمشهر منصوب شد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۵۲۹۶

به گزارش خبرنگار مانا ، از سوی محمد راستاد، پیمان ابراهیمی به عنوان معاون بندری و اقتصادی بندر خرمشهر معرفی شد.

ابراهیمی به مدت ۲۰ سال در حوزه های امور بندری بندر امام فعالیت داشته و پیش از این به مدت دو سال عهده دار سمت رئیس اداره مطالعات اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان بوده است.

همچنین طی حکمی از سوی رئیس سازمان بنادر ودریانوردی آرش جلیلیان به عنوان رییس اداره امور بندری اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر منصوب شد.

نورالله اسعدی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در جلسه معارفه دو معاون جدید این بندر اظهار داشت: در انتصابات جدید تلاش شده است تا افراد متعهد، دلسوز، اخلاق مدار و متخصص به کار گماشته شوند.

وی به بخش‌های مختلف معاونت بندری و اقتصادی اشاره کرد و تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم که در بندر خرمشهر نیاز است صورت گیرد  شناسایی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بندری و اقتصادی در حوزه سرمایه گذاری و بازاریابی است.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر ابراز امیدواری کرد که با تلاش های جدی و همه جانبه تمام کارکنان  از ظرفیت های بندر خرمشهر به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

اسعدی ضمن قدردانی از تلاش‌های آقایان مهران میدری و احمد مهنایی معاون پیشین بندری و اقتصادی و رئیس پیشین اداره امور بندری و اقتصادی  برای آنان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار