۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان:

تجمیع رویداد‌های دریایی ضروری است

امیدواریم رویداد‌های دریایی در جهت تجمیع و یکسان سازی دستاورد‌ها به صورت متمرکز برگزار شود.
کد خبر: ۸۵۲۸۱
تجمیع رویداد‌های دریایی ضروری است
 
به گزارش خبرنگار مانا، خلیل قاسمی با بیان اینکه استان هرمزگان به عنوان پایتخت دریایی ایران در حوزۀ بنادر و دریا در کشور سرآمد است خاطرنشان کرد: هم اکنون پنجاه واحد صنعتی فعال در حوزه تولید، ساخت و تعمیر کشتی‌ها در استان هرمزگان فعال هستند و این امکان وجود دارد که حداقل در حوزه تعمیرات بخش اعظمی از نیاز کشور را برآورده کنیم.

وی با یادآوری اینکه شناور‌های  شرکت ملی نفتکش ایران در یارد‌های داخلی واقع در استان هرمزگان در حال تعمیر هستند اظهار داشت: با تصمیم و اقدام شجاعانه مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران برای انتقال تعمیرات نفتکش‌های این شرکت به یارد‌های داخلی ده‌ها فرصت شغلی حفظ شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان در بخش پایانی سخنان خود به برگزاری نمایشگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران در استان هرمزگان اشاره و تصریح کرد: امیدواریم رویداد‌های دریایی در جهت تجمیع و یکسان سازی دستاورد‌ها به صورت متمرکز برگزار شود.
شایان ذکر است نمایشگاه بین‌المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران ۱۳۹۸ (IRANIMEX)  بعد‌از‌ظهر امروز و با حضور جمعی از مقامات کشوری، لشگری و دست اندرکاران و فعالان حوزه دریایی کشور در شهر بندرعباس کار خود را آغاز کرد. این نمایشگاه تا تاریخ هشتم آذر ماه جاری دایر می‌باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار