۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

افزایش اشتهای مالکان برای ارتقای امنیت سایبری

افزایش اشتهای مالکان برای ارتقای امنیت سایبری
بر اساس گزارش شرکت ارائه دهنده خدمات ماهواره‌ای GTMaritime، مالکان و اپراتور‌ها تمایل زیادی به استفاده از نرم افزار پردازش‌گر Email دریایی و امن این شرکت و دیگر راه‌حل‌های امنیت سایبری پیدا کرده‌اند.
کد خبر: ۸۵۲۶۶
به گزارش گروه بین‌الملل مانا از آنجایی‌که مالکان و اپراتور‌ها تصمیم به تقویت شبکه‌های ارتباطی عرشه و محافظت کشتی‌های خود از تهدید‌های دیجیتالی گرفته‌اند، استقبال از نرم‌افزار پردازشگر Email دریایی و امن شرکت سرویس‌دهی خدمات ماهواره‌ای GTMaritime مستقر در لندن و همچنین دیگر راه حل‌های امنیت سایبری به شدت افزایش یافته است.

این گزارش در ادامه با اشاره به اینکه درحال حاضر، حدود پنج هزار و ۶۷۷ فروند کشتی از خدمات GTMaritime استفاده می‌کنند، نوشت: تقریبا ًیک فروند از ۱۰ فروند شناور در ناوگان تجاری جهان از تکنولوژی GTMaritime برای محافظت کردن سیستم‌های عرشه از کُد مخرّب Malicious Code استفاده می‌کنند.

نرم افزار محافظت آنتی ویروس استاندارد می‌تواند در دریا عملکرد ضعیفی را به دلیل اتصال ناهمگون و محدودیت‌های پهنای باند از خود به نمایش بگذارد که این امر شناور‌ها و تجارت را در معرض خطر قرار می‌دهد. راه حل آنتی ویروس فراگیر GTSentinel که به طور ویژه از سوی شرکت GTMaritime طراحی شده است، برای غلبه بر خرابی و نقاط آسیب‌پذیر کاربرد دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار