۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱

پهلوگیری نخستین کشتی حامل برنج در اسکلۀ بوشهر

پهلوگیری نخستین کشتی حامل برنج در اسکلۀ بوشهر
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر گفت: به منظور تأمین کالای مورد نیاز مردم‌ در روزهای آینده نخستین کشتی حامل برنج به ظرفیت ۳۲ هزار تن در اسکله بندر بوشهر پهلو می‌گیرد.
کد خبر: ۸۵۲۶۲

به گزارش مانا، سید محمد هاشمی ظهار داشت: کالاهای مورد نیاز و اساسی مردم در انبارها، ذخیره‌سازی شده است و هیچ نگرانی در تأمین کالاهای اساسی بر اساس قیمت مصوب در استان بوشهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تمام اجناس اساسی در حال توزیع است، افزود: به منظور تأمین کالای مورد نیاز مردم‌، اکنون برنج و دیگر اجناس در حال توزیع است.

هاشمی اضافه کرد: برای ذخیره‌سازی و تأمین کالاهای اساسی طی روزهای آینده نخستین کشتی حامل برنج به ظرفیت ۳۲ هزار تن در اسکلۀ بندر بوشهر پهلو می‌گیرد.

وی از رونق بندر بوشهر پس از شش سال در امر تخلیه کالاهای ضروری خبر داد و گفت: با تخلیۀ نخستین کشتی حامل ۳۲ هزار تن برنج در اسکله بندر بوشهر، این بندر پس از شش سال در امر تخلیه کالاها رونق می‌گیرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر از پهلوگیری چهار کشتی دیگر تا پایان سال خبر داد و ‌خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده تا پایان امسال چهار فروند کشتی دیگر حامل کالاهای اساسی برای تخلیه در بندر بوشهر پهلو می‌گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار