۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

احداث پالایشگاه سوخت کم‌سولفور در هلند

احداث پالایشگاه سوخت کم‌سولفور در هلند
اولین پالایشگاه تبدیل نفت خام به سوخت کم سولفور قرار است توسط شرکت GoodFuels و BTG در بندر رتردام هلند با سرمایه‌گذاری دو میلیون یورویی احداث شود.
کد خبر: ۸۵۲۲۱
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، گزینه‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری مشترک با فنّاوری ها‌ی پیشرفته توسط گروه فنّاوری هلندی GoodFuels و Biomass Technology Group (BTG در حال انجام است تا از طریق احداث این پالایشگاه نفت خام به سوخت دیزل مناسب برای بخش حمل و نقل دریایی تبدیل شود.

"René Venendaal" مدیر‌عامل BTG در زمینۀ تولید این سوخت گفت: در طول پنج سال گذشته پژوهش‌های زیادی برای دستیابی به سوخت دیزل مناسب برای بخش حمل و نقل انجام شده و تحقیقات مناسبی  با شرکایی مانند Boskalis Loodswezen، Port of Rotterdam، Norden، Jan de Nul انجام شده است.

این سوخت با استقبال گسترده‌ای در بازار حمل و نقل برای ۱۰ سال آینده روبه‌رو شده است و نمونه کار‌هایی که تا به حال انجام شده رضایت مشتریان را تأمین کرده است.
وی گفت: با توجه به دورنمای کاهش گاز‌های گلخانه‌ای در سال‌های ۲۰۳۰ و ۲۰۵۰ این پالایشگاه تمام سعی خود را برای کاهش مقادیر زیادی کربن به کار خواهد بست تا به یک نوع سوخت پایدار دست یابیم.

وی در پایان گفت: برای احداث این کارخانه به دنبال سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون یورویی هستیم و تصمیم داریم در آینده به سوخت بیولوژیکی نیز دست یابیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار