۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

بنادر اروپایی به صنعت حمل ریلی متصل می‌شوند

بنادر اروپایی به صنعت حمل ریلی متصل می‌شوند
بر اساس طرحی که توسط سازمان بنادر اروپا (ESPO) و فدراسیون بنادر داخلی اروپا (EFIP) به تصویب رسیده، کلیه بنادر اروپایی به سیستم حمل و نقل متصل می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۱۷۲

به گزارش گروه بین‌الملل مانا، "Isabelle Ryckbost" دبیرکل ESPO با اشاره به اینکه بنادر دروازۀ اروپا هستند باید در راستای تکمیل زنجیرۀ تأمین به بهترین وجه به صنعت حمل و نقل ریلی متصل شوند درغیر این‌‌صورت یک پای صنعت لجستیک در اروپا لنگ خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه حمل و نقل هوشمند ایجاب می کند تا صنعت حمل و نقل دریایی با سایر بخش های حمل و نقلی مرتبط شود، گفت: برای اجرای این طرح سرمایه گذاری لازم توسط کشورها انجام خواهد شد چرا که آنان وظیفه دارند حمل و نقل ریلی را با بنادر پیوند دهند .

به گفتۀ وی در این ارتباط زیر‌ساخت‌های لازم مهیا شده و پیمانکاران و اپراتورها در اکثر کشورها فعال شده تا بنادر در اسرع وقت به توسعه پایدار دست یابند.

وی در ادامه یادآور شد: به تمامی کشورها اعلام شده تا موانع قانونی را با استفاده از دستورات حاکمیتی از سر راه برداشته و به منظور به حداکثر رساندن پتانسیل‌های موجود جهت تخصیص مسیرهای مناسب به قطارهای باری با کیفیت بالا اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی در پایان گفت: با توجه به تصویب قوانین مربوطه، کشورها هیچ عذر و بهانه‌ای برای عقب ماندن پروژه‌ها ندارند. چرا‌که کشورهای اروپایی یک پارچه برای اجرای این پروژه آمادگی دارند و در برخی از کشورها اتصال صنعت ریلی به بنادر صورت گرفته و در برخی دیگر پروژه ها در حال انجام است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار