۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲

ترافیک تناژ برای نصب اسکرابر!

ترافیک تناژ برای نصب اسکرابر!
در حال حاضر بیش از ۱۰۰ کشتی کانتینری از خطوط سرویس دهی خارج و به یارد‌ها جهت مجهز شدن به اسکرابر فرستاده شده اند.
کد خبر: ۸۵۱۲۴
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، آلفالاینر در گزارش هفتگی خود ابتدا با اشاره به تلاش مالکان و اپراتور‌ها برای پیروی از قانون سوخت ۲۰۲۰ آیمو، نوشت: درحال حاضر بیش از ۱۰۰ کشتی کانتینری برای نصب اسکرابر از گردونه فعالیت خارج هستند. از این تعداد ۸۶ فروند در یارد‌ها مستقرشده‌اند و ۱۴ فروند پشت درب یارد‌ها صف کشیده‌اند تا فراخوانده شوند. قابل توجه اینکه ترافیک تناژ در یارد‌های مختلف سنگین‌تر شده است، چرا‌که زمان نصب اسکربر بیش از آنچه پیش‌بینی شده بود به طول انجامیده است.

لازم به ذکر است: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، بیش از ۵۰۰ فروند کشتی کانتینری طی ۱۲ ماه آینده مجهز به اسکرابر خواهند شد.

این گزارش ادامه داد: شرکت کشتیرانی OOCL هنگ‌ کنگ جابه‌جایی یک میلیون و ۷۸۱ هزار TEU را در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به نمایش گذاشت که حکایت از رشد ۴.۱ درصدی دارد. همچنین درآمد کلی شرکت با رسیدن به یک میلیارد و ۶۴۶ میلیون دلار در سه ماه سوم رشد ۵.۸ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان داد.

کشتیرانی مرسک دانمارک خط سرویس‌دهی آسیا-اروپای شمالی AE-۲ را در پایان ماه نوامبر دوباره از‌سر خواهد گرفت.

کشتیرانی CMA CGM فرانسه درنظر دارد یک خط سرویس‌دهی هفتگی جدید را که ساحل شرقی آمریکا را با کلمبیا و پاناما به هم متصل می‌کند، راه اندازی کند. علاوه براین در اواسط ماه نوامبر، کشتیرانی اورگرین تایوان یک خط سرویس‌دهی هفتگی را که چین مرکزی، ویتنام و کامبوج را به هم متصل می‌کند، معرفی خواهد کرد.

نتایج مطالعه مشترک صورت گرفته از سوی کشتیرانی مرسک و مؤسسه رده بندی لویدز رجیستر انگلستان گواه این مطلب است که بهترین فرصت‌ها برای کربن زدایی صنعت کشتیرانی در بستر منابع انرژی پایدار جایگزین آرمیده است. براساس پیش‌بینی‌های بازار، برترین گزینه های سوخت‌های صنعت کشتیرانی در آینده الکل، بیومتان و آمونیاک هستند.

این گزارش در پایان نوشت: مرسک تأکید می‌کند که افزایش کارآمدی انرژی به اندازه سوخت‌های جدید، یک ابزار مهم برای کاهش انتشار دی اکسید کربن به شمار می‌آید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار