۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵

بندرامام میزبان همایش پدافندغیرعامل بنادر کشور

همزمان با هفته پدافند غیرعامل و با رویکرد مصون سازی زیرساخت‌های حیاتی بنادر کشور، رزمایش ملی قطع برق و همایش غیرعامل بنادر کشور در روز‌های ۱۲ لغایت ۱۴ آبان ماه ۹۸ به میزبانی بندرامام برگزار می‌شود.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۵۱۲۱
بندرامام میزبان همایش پدافندغیرعامل بنادر کشور
 
به گزارش خبرنگار مانا، مدیر پدافند غیرعامل، مرکز HSE و مدیریت بحران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر بیان داشت: در این همایش دو روزه، سردار ساسانی معاون زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور، سعید فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان و جوادپور مدیرکل مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE سازمان بنادر و دریانوردی در جمع مسئولان پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و HSE و فرماندهان  آتش نشانی کشور  در روز اول همایش سخنرانی می‌کنند.

وی، برگزاری چندین کارگاه آموزشی  با بهره‌گیری از اساتید دانشگاه‌های مطرح کشور با موضوع بحث و بررسی تازه‌ترین دستاورد‌های پدافند غیرعامل و رونمایی از کتب پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در بنادر را از برنامه‌های جنبی این همایش برشمرد.

خدابخشی، تبیین جایگاه و اهمیت پدافند غیرعامل در بنادر کشور به لحاظ مراکز عمده بازرگانی و اقتصادی کشور و پایداری زنجیره تأمین کالا در کشور و مبادله تجارب بین صاحب نظران و مدیران پدافندغیرعامل بنادر کشور را از اهداف این همایش عنوان کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار