۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

BIMCO قیمت سوخت کم سولفور را رصد می‌کند

BIMCO قیمت سوخت کم سولفور را رصد می‌کند
مؤسسه BIMCO اعلام کرد با استفاده از داده‌های ارائه شده توسط شرکت بانکرینگ MABUX یک سرویس نظارتی را برای رصد کردن قیمت سوخت کم سولفور در اختیار تمام اعضا قرار می‌دهد تا مناسب‌ترین قیمت را انتخاب کنند.
کد خبر: ۸۴۹۸۲
به گزارش گروه بین الملل مانا، موسسه BIMCO  نوسانات قیمت را در مراکز مهم بانکرینگ از جمله سنگاپور و رتردام شناسایی کرده و مناسب‌ترین قیمت را به شرکت‌هایی که در حال حاضر نیاز به خرید این نوع سوخت دارند اعلام می‌کند.

قرار است این نظارت و پایش قیمت، همزمان با اجرای قانون ۲۰۲۰ به اکثر بنادر در دنیا که سوخت کم سولفور ارائه می‌کنند گسترش یابد.

یکی از مسئولان دربارۀ هدف از اعمال سیستم نظارتی و پایش قیمت گفت: احتمال می‌دهیم با نزدیک شدن به اول ژانویه ۲۰۲۰ تقاضا برای دریافت سوخت زیاد شده و به همین جهت شرکت‌هایی که چنین سوختی را در اختیار دارند خواه ناخواه قیمت آن را بالا خواهند برد به همین جهت در صدد هستیم سوخت‌های سازگار برای کشتی‌ها بدون اسکرابر را با آخرین استاندارد و پایین‌ترین قیمت در اختیار اعضا قرار دهیم.

وی یاد‌آور شد: اعضا می‌توانند با نرم‌افزار جدیدی که توسط BIMCO  فنّاوری شده است قیمت‌های سوخت را در کمترین زمان دریافت کنند.

وی در پایان گفت: اطمینان داریم که این سیستم به صاحبان کشتی کمک می‌کند تا از پرداخت هزینه‌های اضافی معاف شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار