۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

حمل یکسره محموله ذرت به سیلوهای خارج از محدوده بندر انزلی

حمل یکسره محموله ذرت به سیلوهای خارج از محدوده بندر انزلی
مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: در راستای بهره مندی مؤثر و بهینه از پسکرانه، محمولۀ ذرت به سیلوهای اختصاصی خارج از محدوده بندر انزلی به صورت حمل یکسره انجام شد.
کد خبر: ۸۴۹۷۰
به گزارش مانا، حمیدرضا آبایی از حمل اولین محموله ذرت به سیلوهای اختصاصی خارج از بندرانزلی خبر داد و اظهار داشت: به منظور افزایش ظرفیت دپو و نگهداری غلات و همچنین در راستای بهره‌مندی مؤثر و بهینه از پسکرانه‌های خارج از محدودۀ بندری، استفاده از انبارها و سیلوهای اختصاصی تحت کلید گمرک خارج از بندر، در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.
وی با بیان اینکه وزن محموله گندم سه هزار تن بوده است، تصریح کرد: این محموله از روسیه به بندر انزلی وارد و برای اولین بار به صورت حمل یکسره به مقصد سیلوهای اختصاصی در شهر رشت حمل و خارج شد.
آبایی با اشاره به شاخص‌های مهم عملیاتی از جمله سرویس تایم "service time" کشتی‌ها، اذعان داشت: با تداوم این رویه، علاوه بر ظرفیت‌ سازی و بهره‌مندی بیشتر از پسکرانه‌ها، شاهد کاهش زمان انتظار کشتی‌ها و ارتقای شاخص‌های فرامرزی خواهیم بود که مطمئناً این موضوع توسعه و افزایش روند رو به رشد تخلیه و بارگیری را در پی خواهد داشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار