۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

گام جدید در توسعه زیرساخت مشترک دیجیتالی در دریا

گام جدید در توسعه زیرساخت مشترک دیجیتالی در دریا
شرکت کونگسبرگ نروژ و شرکت MAN Energy Solutions آلمان بر سر تشکیل یک زیرساخت داده مشترک دیجیتالی به توافق رسیدند.
کد خبر: ۸۴۹۴۷
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، شرکت کونگسبرگ (kongsberg) نروژ توسعه دهندۀ پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها در حوزه دریایی و شرکت "MAN Energy Solutions" سازندۀ انواع موتور‌ها برای صنعت دریایی مستقر در آلمان، تفاهم نامه همکاری در زمینۀ زیرساخت دادۀ مشترک دیجیتالی برای بخش دریایی را به امضا رساندند.

این گزارش ادامه داد: هدف از این همکاری ارتقای ارزش ارائه شده به اپراتور‌های شناور، بهبود بازگشت سرمایه در راه‌حل‌های دیجیتالی و افزایش اتصال امن عنوان می‌شود. یکی از چالش‌های اصلی برای اتخاذ گسترده‌تر راه‌حل‌های دیجیتالی، هزینه بالای ثبت کیفیت داده از شناور‌ها است.

به موجب این تفاهم نامه، شرکت "MAN Energy Solutions" قرار است امکان استفاده از راه‌حل زیرساخت داده دیجیتالی شرکت کونگسبرگ را برای جمع‌آوری و انتقال دادۀ امن مورد بررسی قرار دهد. یک آزمایش موفقیت‌آمیز به "MAN Energy Solutions" اجازه می‌دهد تا از سرویس‌های پیشرفته مانند PrimeServ Assist- بسته بهینه‌سازی و مانیتورینگ از راه دور- برای خدمات رسانی بهتر به مشتریان بهره ببرد.

رئیس بخش دیجیتالی "MAN Energy Solutions" در این باره گفت: تعهد ما کمک به مشتریان در راستای افزایش امنیت، پایداری و قابلیت پیش‌بینی عملکرد شناور به طور مجزا و کل ناوگان است. از طریق این همکاری ما قصد داریم برای مشتریان خود خدمات دیجیتالی جدید امن‌تر و سریع تری را فراهم کنیم.  
ارسال نظرات
آخرین اخبار