۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت:

بهره‌برداری از خط تولید کانتینر‌های چند وجهی حمل دریایی

بهره‌برداری از خط تولید کانتینر‌های چند وجهی حمل دریایی
خط تولید کانتینر‌های حمل دریایی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۸۴۹۳۴

به گزارش مانا، با حضور محمد اسلامی؛ وزیر راه و شهرسازی به همراه محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از خط تولید کانتینرهای چند وجهی حمل دریایی در استان البرز بهره‌برداری شد.
وزیر راه و شهرسازی در آیین بهره برداری از این خط تولید ضمن اعلام این مطلب که حرکت به سمت توسعه ناوگان و حمل و نقل هوشمند در دستور کار قرار دارد، گفت: شرکت های حمل و نقل دریایی تولید داخلی را به جریان پایدار تبدیل کنند.
وی افزود: تولید کانتینر داخلی کاری با افتخار است که توسط نیروهای داخلی به سرانجام رسیده و جلوۀ کاملی از موفقیت و توان ایرانی را به نمایش گذاشته است.
اسلامی با یادآوری اینکه کشور همواره در فراز و نشیب‌های فراوانی قرار داشته و دارد، تصریح کرد: اینکه بعد از هجوم کالاها و اقلام خارجی که در شرایط خاص به کشور سرازیر می شد، باور تولید و تمرکز بر توان داخلی را در عرصه های مختلف، از جمله حمل و نقل دریایی ایجاد کرده‌ایم، نکتۀ حائز اهمیتی است که باید تقویت شود.
وی یکی از دلایل موفقیت شرکت تولیدکننده کانتینرهای چندوجهی را توجه به استانداردهای بین‌المللی و برندسازی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: اگرچه در این شرایط سخت، تولید داخلی شرایط ناهمواری دارد، اما اراده و قاطعیت همواره نتایج رضایت‌بخشی را به دنبال خواهد داشت که امروز شاهد این توان و قدرت در شرکت‌های داخلی هستیم.
عضو کابینه دولت دوازدهم در ادامه سخنان خود به بحث تحریم ها اشاره کرد و تصریح کرد: تحریم آمریکا یک هدف عمده را دنبال می کند و آن  تسلیم ایران در برابر آمریکاست تا ایران سهم خود را در بازارهای بین المللی از دست بدهد. بدین معنی آمریکایی ها به دنبال آن هستند تا تسلط خود را بر کشورها تحمیل کنند در حالیکه ایران نشان داده بیش از چهار دهه است که تصمیم گرفته زیر پرچم خود باشد.
وی در پایان با اشاره به اینکه ایران در چهار راه استراتژیک جهان واقع است، یادآور شد: به دلیل موقعیت جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران، آمریکایی ها به دنبال منفعت بردن از کشور ما هستند و به همین دلیل در صدد هستند تا سرفصل هایی که منافع ایران را تامین می‌کند، کور کنند.
شایان ذکر است در جریان این بازدید، اعضای هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی، مدیران ارشد کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، اعضای هیئت مدیرۀ انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته و برخی از مدیران بانک صادرات حضور داشتند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار