۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

نظارت بر عملکرد ناوگان با تلفن همراه

کنسرسیوم BSM برنامه "Livefleet" را برای نظارت بر عملکرد خطوط کشتیرانی و ارائه شفافیت بیشتر بین صاحبان کشتی و مشتریان از طریق تلفن همراه از اول اکتبر راه اندازی کرد.
کد خبر: ۸۴۹۲۲

نظارت بر عملکرد ناوگان با تلفن همراه

به گزارش گروه بین الملل مانا، نرم افزار "Livefleet" با همکاری متخصصان نرم افزاری در MariApps Marine Solutions و همچنین Schulte Group برای مدیریت کشتی و کنترل از راه دور تولید شده است.

بر اساس این گزارش با راه اندازی برنامه جدید صاحبان کشتی از طریق موبایل به تمامی اطلاعات عملیاتی، فنی، مالی، زمان حرکت کشتی ، آخرین محل حرکت کشتی، نوع کالاهای داخل کشتی و احتمال هرگونه حوادث دسترسی پیدا می کنند.

این نرم افزار همچنین به مشتریان این امکان را می‌دهد تا محموله‌های خود را از مبدأ تا مقصد در هر لحظه ردیابی و مدیریت کنند .

"Sankar Ragavan" مدیر ارشد دیجیتال Schulte Group در این زمینه گفت: برای راه‌اندازی این برنامه بسیار هیجان زده هستیم چرا‌که مطمئن هستیم  صاحبان خطوط کشتیزانی از آن استقبال کرده و به سادگی و بدون در نظر گرفتن زمان و مکان از آخرین اطلاعات کشتی‌های خود باخبر خواهند شد.

وی گفت: ما در BSM تلاش می کنیم تا تعامل با مشتریان را بهبود بخشیده و روز به روز به یک فنّاوری خلاقانه برای مشتری‌ مداری صاحبان کشتی دست یابیم.

وی پیرامون ویژگی های اصلی برنامه "Livefleet" گفت: نظارت بر کشتی از طریق این نوع نرم افزار به کاربران این امکان را می دهد تا کشتی را لحظه به لحظه از ابتدای حرکت در مبدأ تا رسیدن به مقصد در تهیۀ گزارش‌های مالی پشتیبانی کنند.

همچنین کاربران می توانند بر اطلاعات مربوط به تیم خدمۀ کشتی و نحوه عملکرد آنها و ... نظارت کنند.

صرفه جویی و ذخیره کردن تمام اطلاعات کشتی در هر نقطه نیز از ویژگی‌های این نرم افزار به شمار می رود و همچنین تمامی برنامه‌های این نرم‌افزار چه برای صاحبان کشتی و چه مشتریان قابل دانلود است.

وی در پایان گفت: ما افتخار می کنیم که با این کار تمامی عملیات کشتی را به طور شبانه‌روزی چه در محل کار و چه در اوقات فراغت زیر نظر داشته باشیم .این امکان برای صاحب کالا نیز که ممکن است دغدغۀ رسیدن کالا به مقصد را بی صبرانه انتظار می کشد ، فراهم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار