۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷

بهره برداری از ساخت هشت سازه دریایی در سواحل کشور

بهره برداری از ساخت هشت سازه دریایی در سواحل کشور
مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر از موافقت کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی با تمدید و صدور موافقت اولیه و مجوز ساخت بهره برداری برای هشت سازه دریایی در شمال و جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۴۹۱۹

به گزارش مانا، دبیر کمیتۀ صدور مجوز سازه‌های دریایی با اعلام این خبر افرود: پس از بررسی کارشناسی مدارک متقاضیان، که از طریق سامانۀ جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور به آدرس SM.PMO.IR دریافت شده بود، این کمیته با احداث حوضچه و نصب خطوط لوله آبگیر و آبریز در بوشهر؛ بهره برداری از بندر اختصاصی در بوشهر؛ احداث اسکله تفریحی در استان گیلان، صدور مجوز ساخت اسکله تفریحی در استان گیلان و ساخت خطوط لوله آبگیر و دو پست اسکله در در جزیره قشم موافقت کرد.
محمد خلیلی همچنین تمدید مجوز ساخت نصب spm در جزیره قشم؛ تمدید مجوز ساخت توسعه کارگاه ساخت و تعمیر شناور در هرمزگان و صدور مجوز بهره برداری اسکله سوخت رسانی در جزیره قشم را از دیگر اقدامات کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی برشمرد.
گفتنی است؛ بر اساس بند ۲۲ ماده ۳ آئین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ مجلسین و الحاقیه تبصره مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی این سازمان موظف است از ساخت و ساز و یا بهره برداری از تأسیسات و تجهیزات دریایی فاقد مجوز از طریق مراجع ذی‌صلاح قانونی جلوگیری کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار