۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

بازدید فرماندۀ نیروی انتظامی از مرز‌های آبی آبادان و خرمشهر

سردار حسین اشتری فرماندۀ نیروی انتظامی از مرز‌های آبی بنادر آبادان و خرمشهر بازدید کرد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۴۹۰۲
بازدید فرماندۀ نیروی انتظامی از مرز‌های آبی آبادان و خرمشهر
 
به گزارش خبرنگار مانا، رئیس پلیس کشور در این بازدید با ابراز رضایت از وضعیت مرز‌های آبی جنوب خوزستان، بر آمادگی بیشتر مأموران دریابانی جهت ارتقای امنیت مطلوب در آبراه‌های منطقه و امنیت کشتیرانی تأکید کرد.

سردار اشتری بر ادامۀ رایزنی‌ها و تعامل مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و عراق برای تداوم استقرار امنیت مرز‌های آبی تأکید کرد.

فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی پلیس از تردد زائران اربعین و زائران اتباع خارجی که از منطقه آزاد اروند و مرز زمینی شلمچه و مرز دریایی خرمشهر راهی عتبات عالیات می‌شوند خبر داد و افزود: بیش از ۳۰۰ هزار زائر خارجی از منطقه آزاد اروند راهی شهر‌های مقدس عراق می‌شوند.

سردار اشتری، مرز‌های ایران و عراق را مرز‌های دوستی و برادری توصیف کرد و افزود: از همۀ ظرفیت‌ها برای ارتقا امنیت زائران استفاده خواهد شد.

فرماندۀ پلیس کشور از برخی نقاط ساحلی منطقۀ آزاد اروند دیدن کرد.

اسماعیل زمانی مدیرعامل منطقه آزاد اروند نیز از آمادگی کامل این منطقه برای پذیرایی از زائران ایرانی و خارجی و عبور دو میلیون زائر از منطقه آزاد اروند به عراق خبر داد.

وی گفت: در زمان تردد زائران اربعین حسینی، گردشگران عراقی می‌توانند بدون محدودیت از منطقه آزاد اروند بازدید و کالا‌های مجاز خود را از شهر‌های بندری خرمشهر و آبادان تهیه کنند و به عنوان کالای همراه مسافر به کشور خود ببرند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار