۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

بانک اطلاعاتی تأمین تمام نیاز‌های خطوط کشتیرانی ایجاد شد

یک پایگاه اطلاعاتی داده پردازی بین‌المللی در سطح گسترده که می‌تواند کلیۀ تخهیزات و نیاز‌های یک ناوگان تجاری را در کمترین زمان تأمین کند، ایجاد شد.
کد خبر: ۸۴۸۹۳
بانک اطلاعاتی تأمین تمام نیاز‌های خطوط کشتیرانی ایجاد شد
 
به گزارش گروه بین الملل مانا، بانک اطلاعاتی کارشناسی MESPAS یک راه حل نرم‌افزاری بی‌نظیر دریایی است که تمامی اجزا و تجهیزات کشتی‌های یک ناوگان را در یک مجموعۀ داده پشتیبانی کرده و نسبت به  تأمین آن‌ها اقدامات لازم را انجام می‌دهد.  

براساس این گزارش این پایگاه داده برای کاهش میزان کار‌های اداری در قرارداد‌های تدارکاتی و تأمین به موقع نیاز‌ها  گسترش یافته و مرحلۀ اول آن  Quoter Auto است که به طور خودکار تأمین ۹۰ درصد تجهیزات را برعهده  گرفته است.

این گزارش حاکی است برنامه MESPAS بر اساس مدل بانکداری اینترنتی برای ذخیره و مدیریت داده‌های جهانی محصولات به صورت متمرکز ایجاد شده و کافی است مشتریان بانک‌ها حساب‌های خود را در دسترس داشته باشند تا بلافاصله نسبت به تأمین قطعات مورد نیاز اقدام شود. متقاضیان  از طریق موبایل، ایمیل، بی‌سیم و یا هر وسیله دیگر از طریق  دفتر خطوط کشتیرانی نیاز‌های خود را اعلام کرده و دفتر طی تماس با اطلاعات MESPAS  سفارشات لازم را انجام می‌دهد.

پایگاه اطلاعاتی MESPAS شامل کنسرسیومی از کشور‌های سوئیس، لهستان، سنگاپور، چین، ترکیه، امارات و... است که در اکثر بنادر کوچک و بزرگ نمایندگی دارد.

به گفتۀ یکی از مسئولان این پایگاه، اطلاعات تمام خطوط کشتیرانی در یک جا متمرکز شده و نمایندگی‌ها در تمام نقاط دنیا به‌ صورت آنلاین آمادگی  تأمین تمام نیاز‌های کوچک و بزرگ کشتی‌ها را دارد. در واقع چیزی در کشتی وجود ندارد که ما قدرت تأمین آن را نداشته  باشیم. برای این کار انواع و اقسام پهباد را در اختیار داریم. در واقع سعی کرده‌ایم  همۀ دنیا  را در یک جا جمع کنیم.

این برنامه توسط بیش از ۲۱ هزار تأمین کنندۀ دریایی مورد استفاده قرار گرفته است و مدیران  خطوط  کشتیرانی می‌توانند  با استفاده از این سیستم حتی  تجارت کالا و کانتینر‌ها را انجام می‌دهند؛ که تا کنون رقم این  نوع تجارت  به ۶۰۰ میلیون دلار رسیده است.

MESPAS به مدیران کمک می‌کند تا کیفیت فرایند‌های تجاری خود را بالا برده، و هزینه‌ها را کاهش دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار