۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
امروز انجام شد:

بهره‌برداری از ترمینال کانتینری بندر خرمشهر

بهره‌برداری از ترمینال کانتینری بندر خرمشهر
امروز و در بندر خرمشهر "ترمینال کانتینری و تجهیزات تخلیه و بارگیری کانتینر" به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۴۸۴۷

به گزارش خبرنگار مانا، امروز(پنج‌شنبه) و با حضور جمعی از مدیران ارشد سازمان بنادر و دریانوردی و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران " ترمینال کانتینری و تجهیزات تخلیه و بارگیری کانتینر" در بندر خرمشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بر اساس این گزارش این پروژه که از سوی "شرکت کشتیرانی جنوب خط ایران" از زیرمجموعه‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران احداث شده است، افزایش ظرفیت نگهداری و جابه جایی کانتینر در بندر خرمشهر را به صورت چشمگیری افزایش می‌دهد.

شایان ذکر است، پروژه ترمینال کانتینر بندر خرمشهر ۱۵ هکتار بارانداز کانتینری را در بر دارد که طی ۲۵ ماه و با روش قراردادی BOT احداث شده است.

از مزیت‌های این پروژه می‌توان به تجمیع و یکپارچه‌سازی فعالیت‌های کانتینری بندر خرمشهر در یارد جدید اشاره کرد.

همچنین در این پروژه تعدادی از جدیدترین تجهیزات تخلیه و بارگیری کانتینر شامل ۹ دستگاه ریچ و امپتی استاکر و ۱۰ دستگاه کشنده‌ تربرگ مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

گفتنی است ارزش سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این پروژه حدود ۱۷۵۰ میلیاردریال است.

لازم به یادآوری است بهره‌برداری از پروژه ترمینال کانتینری بندر خرمشهر با حضور مهندس محمدرضا مدرس خیابانی مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و جمعی از مدیران ارشد هر دو مجموعه به همراه مدیران ارشد استان خوزستان افتتاح شده و مورد بهره‌برداری نهایی قرار گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار