۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

توقیف محموله ترانزیتی مواد مخدر در آبادان

فرماندۀ مرزبانی و دریابانی خوزستان از توقیف محموله ترانزیتی مواد مخدر در حاشیه آبراه بهمنشیر آبادان به وزن ۷۴۰ کیلوگرم تریاک خبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۴۸۲۹
توقیف محموله ترانزیتی مواد مخدر در آبادان
 
سردار لطفعلی پاکباز در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: مأموران دریابانی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی محل اختفا و نگهداری این محموله را که در حال انتقال به مناطق مرکزی ایران بود کشف کنند.
وی اظهار داشت: قاچاقچیان محمولۀ مواد مخدر را از آن سوی آب‌های خلیج فارس به صورت ترانزیت با یک فروند لنج باری به ساحل آبراه بهمنشیر منتقل کرده بودند، ولی در مأموریت اصلی خود ناکام ماندند.
فرماندۀ مرزبانی و دریابانی خوزستان افزود: از چهار قاچاقچی مواد مخدر که در تور نیرو‌های امنیتی و دریابانی گرفتار شده بودند یک نفر در جریان تعقیب و گریز به هلاکت رسید.
سردار پاکباز در ادامه بر برخورد و شناسایی باند‌های بین‌المللی مواد مخدر که  تلاش می‌کنند از طریق آب‌های خلیج فارس مواد افیونی ترانزیت کنند تاکید کرد: دو روز پیش نیز مأموران دریابانی و اطلاعانی موفق شدند در آب‌های ساحلی بندرهندیجان محموله ترانزیتی مواد مخدر به وزن ۱۵۰۰ کیلوگرم تریاک را توقیف کنند.  
استاندار خوزستان بار‌ها نسبت به تغییر مسیر ترانزیت مواد مخدر به زمینی به دریایی هشدار داد بود.
در دو سال اخیر دست کمک شش محمولۀ ترانزیتی مواد مخدر در مناطق ساحلی خوزستان کشف و ضبط شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار