۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان:

اولین کشتی حامل جو در بندر شهید بهشتی پهلوگیری کرد

اولین کشتی حامل جو در بندر شهید بهشتی پهلوگیری کرد
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: اولین کشتی حامل جو که از جمله کالا‌های اساسی مهم محسوب می‌شود از مبدأ کشور اوکراین و به صورت مستقیم وارد این بندر اقیانوسی شد و عملیات پهلودهی و تخلیۀ آن در حال انجام است.
کد خبر: ۸۴۸۱۸
به گزارش مانا، بهروز آقایی اظهار داشت: برای اولین بار کشتی غلات حامل جو با ظرفیت ۶۷ هزار تن در بندر شهید بهشتی چابهار پهلوگیری کرد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش بندر چابهار در تخلیه و بارگیری کالا‌های اساسی عنوان کرد: این بندر با دارا بودن تجهیزات پیشرفته تخلیه و بارگیری غلات فله، امسال رشد خوبی در این زمینه داشته است.
آقایی اضافه کرد: با توجه به اهمیت ورود کالا‌های اساسی برای ما، در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد رشد در تخلیه و بارگیری کالا‌های اساسی داشته‌ایم.
وی با تأکید بر توانمندی بندر چابهار در تخلیه و بارگیری کالا‌های اساسی خاطرنشان کرد: در این زمینه اقدامات زیادی صورت پذیرفته و کشتی‌های دیگر حامل جو و کالا‌های اساسی نیز به زودی وارد بندر چابهار خواهند شد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با بازاریابی‌های داخلی و منطقه‌ای صورت پذیرفته در شش ماهه نخست امسال در زمینه کالای شکر و نیز کالا‌های معدنی رشد بسیار چشمگیری داشته ایم که پیش بینی می‌شود این روند روبه رشد تا پایان سال نیز ادامه داشته باشد.
 
اولین کشتی حامل جو در بندر شهید بهشتی چابهار پهلوگیری کرد
ارسال نظرات
آخرین اخبار