۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

تعطیلی موقت بنادر مسافری هرمزگان به مناسبت رژۀ دریایی

تعطیلی موقت بنادر مسافری هرمزگان به مناسبت رژۀ دریایی
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این تعطیلی که از ساعت شش صبح یکشنبه ۳۱ شهریورماه اعمال می‌شود، به دلیل برگزاری رزمایش بزرگ نیرو‌های مسلح در کرانه آب‌های نیلگون خلیج فارس است.
کد خبر: ۸۴۸۱۱
به گزارش مانا، اله مراد عفیفی پور ضمن اعلام این خبر گفت: این تعطیلی که از ساعت شش صبح یکشنبه ۳۱ شهریورماه اعمال می‌شود، به دلیل برگزاری رزمایش بزرگ نیرو‌های مسلح در کرانه آب‌های نیلگون خلیج فارس است.

وی افزود: بر همین اساس، محدودیت تردد‌های دریایی شناور‌های مسافری در مسیر بندرشهید حقانی بندرعباس به جزایر قشم، هرمز و بالعکس، فردا از نخستین ساعات صبحگاهی آغاز و تا ساعت ۱۱ صبح ادامه خواهد داشت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: در این پنج ساعت تعطیلی موقت بزرگترین پایانه مسافری دریایی ایران (بندر شهید حقانی)، مسافران دریایی برای سفر به جزیره قشم و جزایر پیرامونی آن می‌توانند از مسیر جایگزین پیش بینی شده در فاصله ۷۰ کیلومتری غرب شهر بندرعباس (پُهل به لافت) رفت و آمد کنند.

شایان ذکر است؛ فردا یکشنبه ۳۱ شهریورماه به مناسبت سال‌روز آغاز تهاجم نظامی گسترده رژیم بعثی عراق در سال ۵۹ و شروع ویژه برنامه‌های هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس، رزمایش بزرگ ناوگان هوایی، زمینی و دریایی در کرانه و بر فراز آب‌های خلیج فارس و در برابر دیدگان ناوگان فرامنطقه‌ای متردد پیرامون تنگه هرمز برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ بیش از ۹۰ درصد حجم کل سفر‌های دریایی کشور از طریق بنادر دوازده گانه مسافری استان هرمزگان صورت می‌گیرد که عمده تردد‌ها از بندرعباس به جزیره قشم و از بنادر غرب استان همچون چارک و آفتاب به مقصد جزیره کیش صورت می‌گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار